کد خبر: ۲۰۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
وی ادامه داد: از جمله این که به تازگی از دولت خواسته شده به خاطر عدم انتشار گزارش سه ماهه در خصوص یک شاخص اقتصادی شرمنده باشد!
آستان: معاون اول رییس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به حمله برخی مخالفان علیه دولت در آستانه انتخابات نوشت: بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب کنندگان بی انصاف نیست، به راستی چه کسی شرمنده است؟

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری افزود: به راستی چه کسی شرمنده است؟ می دانید که بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب کنندگان بی انصاف نیست اما گاهی اوقات اظهارنظرهای مغرضانه ای طرح می شود که نه تنها نسبتی با نقد ندارد بلکه نوعی پریشان گویی است و هر انسان منصفی از شنیدن آن متاثر می شود.

وی ادامه داد: از جمله این که به تازگی از دولت خواسته شده به خاطر عدم انتشار گزارش سه ماهه در خصوص یک شاخص اقتصادی شرمنده باشد!

جهانگیری یادآور شد : اینکه مسئولان بابت رفتار ناشایست خود شرمنده شهروندان باشند محل خدشه نیست؛ با این حال در هفدهمین همایش ملی معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به صراحت گفتم اگر قرار به شرمندگی باشد چه کسانی باید شرمنده باشند. 

وی اضافه کرد: افرادی باید شرمنده باشند که بی حساب و کتاب خرج کردند و بدهی هایی بزرگ بر عهده دولت بعد قرار دادند و یک دولت به معنای واقعی بدهکار ایجاد کردند. 

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: شرمندگی برای کسانی است که 22 میلیارد دلار در 17 ماه از پولهای کشور را به بهانه ی واهی جلوگیری از نوسانات قیمت ارز به استانبول و دبی برده و فروختند که نه تنها از نوسانات ارز جلوگیری نکردند که وضع ارز به مراتب بدتر شد.

جهانگیری در ادامه نوشت: کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کرده و دکل نفتی گم کردند، ده ها فساد در کشور شکل داده و فساد را نهادینه کردند. موضوع واقعا خیلی روشن است و به نظرم افرادی که آدرس غلط می دهند را نباید جدی گرفت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
بله کسانی باید شرمنده باشند که برادارن و نزدیکان و اقوام خود را در هرجا توانستند سمت دادند!!!
کسانیکه باید شرمنده باشند شعار 100 روزه دادند ولی 1000 روز هم گذشت کاری نکردند
کسانی باید شرمنده باشند به نام کیفی سازی جلوی رشد علم کشور را گرفتند
کسانی باید شرمنده باشند که یارانه مردم این شکور که حق خودشان است را گرفتند
کسانی باید شرمنده باشند که با پیرمرد ها دولت ساختند و دور هم گپ می زدند و می گفتند یادش بخیر جوانی
کسانی باید شرمنده باشند که فقط ادعا می کنند و دیگر هیچ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
شرمنده باشید به خاطر اینکه به گفته های خود عمل نمی کنید دوتا تناقض توی این صفحه مشهوده!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین