Thursday 28 March 2024| ۱۶: ۳۶ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
همچنین نامه‌ای برای رئیس هیأت نظارت در نمایندگان، کمیسیون اصل 90 مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شد تا به این مورد هر چه سریعتر رسیدگی شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: در پی اظهارات توهین آمیز نماینده مردم ارومیه در مورد جامعه بانوان کشور، اعضای فراکسیون زنان و برخی نمایندگان مجلس شکایتی تنظیم کردند و برای دادستان کل کشور ارسال شد.
به گزارش آستان، فاطمه رهبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در پی اظهارات نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس، اعضای فراکسیون زنان و برخی نمایندگان شکایت خود را تنظیم و برای دادستان کل کشور ارسال کردند.

وی ادامه داد: همچنین نامه‌ای برای رئیس هیأت نظارت در نمایندگان، کمیسیون اصل 90 مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شد تا به این مورد هر چه سریعتر رسیدگی شود.

متن نامه نمایندگان مجلس به دادستان کل کشور به شرح این شرح است:

برادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

دادستان محترم کل کشور

احتراماً؛‌ در خصوص توهین عمومی به نمایندگان مجلس خصوصاً جامعه زنان توسط آقای نادر قاضی‌پور نماینده منتخب دوره دهم و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی که از طریق نطق در یکی از مجامع عمومی و انتشار گسترده‌ آن در فضاهای مجازی به تبعه آن تغذیه رسانه‌های اپوزیسیون برانداز، الفاظی رکیک توهین‌آمیز که خلاف شئون و عرف مسلم نمایندگی است به این جمعیت نسبت داده است، اینجانبان نمایندگان مجلس مراتب شکایت و اعتراض خود را اعلام می‌دارد. مستدعی است دادستانی محترم به عنوان مدعی‌العموم و به استناد ماده 697 قانون مجازات اسلامی و دیگر قوانین مربوط نسبت به اقامه دعوی از نامبرده اقدام لازم را معمول فرمایید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین