Tuesday 23 April 2024| ۱۵: ۲۷ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه اقتصاد در حل مشکلات اساسی کشور، به قوا مجریه و مقننه توصیه کرد که در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

يک عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي معتقد است که اقتصاد پويا مشکلات اصلي کشور را حل مي‌کند و به همین منظور، دولت و مجلس بايد در راستاي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي حرکت کنند.

غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي در گفت‌وگو با «آستان»، به نامگذاري سال 95 توسط مقام معظم رهبري به نام «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» اشاره کرد و گفت: نامگذاري امسال توسط رهبري ابتدا تاکيد ايشان بر مقاوم کردن اقتصاد را در بردارد تا مشکلات کشور حل شوند و در مقابل تهديدات دشمن با برنامه منسجم اقتصادي برخورد کنيم.

وي با بيان اينکه "با اقتصادي پويا مشکلات اصلي کشور حل مي‌شوند"، تصريح کرد: مطالبات اصلي مردم در حال حاضر خروج از رکود، حل مشکل بيکاري، گراني و کاهش تورم است. آنها کشور را صادرات‌محور مي‌خواهند و همه اينها با اقتصاد مقاومتي در دسترس خواهد بود.

نماينده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: البته نبايد انتظار داشت اقتصاد کشور يک‌ساله مقاوم شود اما اين اعتقاد بايد در ميان مسئولان و مردم وجود داشته باشد که نبايد به دنيال برنامه‌اي جز اقتصاد مقاومتي بود.

جعفرزاده همچنين اظهار کرد: مجلس بايد توجه داشته باشد طرح‌ها و لوايحي خارج از سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي به تصويب نرساند در عين حال دولت بايد در بخش عملي و اجرايي در راستاي همين سياست‌ها گام برداشته و همه دستگاه‌ها بايد روي ريل اقتصاد مقاومتي حرکت کنند که تا قسمت دوم نام اين نانگذاری يعني «اقدام و عمل» نيز تحقق يابد.


منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین