Thursday 25 April 2024| ۱۳: ۴۶ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
منتخب مردم تهران:
اگر قرار باشد افرادی چون لاریجانی همچنان در قدرت بمانند تحولی در کشور ایجاد نمی شود .
همراهی لاریجانی با روحانی جای تشکر دارد/بدنه اصولگرایی لاریجانی به بازسازی فکری نیاز دارد

سهیلا جلودارزاده نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم با رد این تحلیل که حمایت از ریاست عارف،لاریجانی را به سمت و سوی اصولگرایان سوق می دهد در گفت و گو با خبرنگار آستان گفت: لاریجانی هشت سال ریاست مجلس را برعهده داشته است لذا با وجود بهره مندی ایشان از همه ظرفیت های اصولگرایی می بینیم اوضاع کشور به این صورت است البته همراهی لاریجانی با دکتر روحانی جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: اما بدنه اصولگرایی که ایشان ریشه درآن دارند احتیاج به بازسازی فکری و بازگشت به اصول اولیه که شکل گرفته است ،دارد .بنابراین اگر قرار باشد افرادی چون لاریجانی همچنان در قدرت بمانند تحولی در کشور ایجاد نمی شود .

وی ادامه داد:این درحالی است که جامعه ما جوان است و این جامعه در معرض تهاجم فرهنگی قرار دارد.جامعه جوانی که نمی توان با افکار نسل قدیم مدیریت کرد. 

جلودارزاده بیان کرد: به عنوان یک شهروند معتقدم اصولگرایان در 12سال اخیر نتوانسته اند خواسته های مردم را مورد بازنگری قرار دهند و برآورده کنند درحالی که این طیف سیاسی همه قوا را در اختیار داشتند و با وجود بهره مندی از تمامی امکانات اما نتوانستند کشور را بخوبی مدیریت کنند.

این نماینده تاکید کرد: لذا باید این شرایط را در نظر گرفت و بررسی کرد که ساختار اصولگرایی چه مشکلی دارد که نتوانسته جامعه را در عرصه های مختلف مدیریت کند باید دید علت عدم موفقیت ها چیست و اشکال کار کجاست دراین شرایط بهتر ان است که همه گروهها و افراد امتحان شوند. 

دکتر جلودارزاده خاطر نشان کرد:باتوجه به اینکه دکتر روحانی در سه سال اخیر از مجلس نهم آسیب زیادی دیده است و حتی شیوه مدیریت مجلس نهم به گونه ای بود که کار دولت پیش نرفت بنابراین اگر آقای عارف مثل مجلس پنجم،همچون آقایان ناطق نوری و کروبی از همه ظرفیت های مجلس استفاده کند و از عملکرد جناحی پرهیز کند قطعا موفق تر عمل خواهد کرد .

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: