Wednesday 24 April 2024| ۰۰: ۱۷ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
وزیر کشور در این حکم از رستم وندی خواست در ایجاد هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه های مرتبط با حوزه اجتماعی و فرهنگی مجدانه در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نماید.
تقی رستم وندی در حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب شد.
به گزارش آستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تقی رستم وندی در حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب شد. 

 رحمانی فضلی در حکم خود خطاب به تقی رستم وندی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد ، درایت و سوابق موثر و ارزشمند در حوزه فرهنگی و اجتماعی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت رئیس مرکز و قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می نمایم . 

وزیر کشور ، پیگیری اولویت های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی ، زمینه سازی برای تحقق توسعه اجتماعی به عنوان یکی از زیر ساخت های اصلی توسعه همه جانبه ، متوازن و پایدار از طریق تقویت سازمان ها و نهاد های غیر دولتی اجتماعی، بررسی و شناسایی مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی ، پیگیری امور مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و نیز ساماندهی ، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور، تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای اجتماعی کشور و پیگیری پیش نویس اساسنامه جدید و توجه ویژه به امور و مسائل جوانان را از اهم وظایفی دانست که انتظار دارد با برنامه ریزی مناسب و ایجاد هماهنگی بین فعالیت های واحد های تابعه و استانی و نظارت بر حسن اجرای وظایف آنان صورت پذیرد. 

وزیر کشور در این حکم از رستم وندی خواست در ایجاد هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه های مرتبط با حوزه اجتماعی و فرهنگی مجدانه در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نماید. 

رحمانی فضلی در این حکم آورده است : توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای " مدظله العالی " در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .

به گزارش آستان،  تقی رستم‌وندی در فروردين ماه سال جاري  به عنوان مدیرعامل انتشارات سروش  منصوب شده بود..


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین