Friday 29 March 2024| ۰۲: ۱۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
دبیرکل حزب ندای ایرانیان :
بارها گفته شده است که خرد جمعی همه مسوولان نظام و کلیت حاکمیت بوده که کار را به توافق و برجام رسانیده است.
برجام نتیجه خرد جمعی نظام بود

دبیر کل حزب ندای ایرانیان درباره وجود تندروی ها و هجمه هایی که علیه برجام درحال حاضر و در زمانی که دیگر دوره احمدی نژاد به پایان رسیده است، دیده می شود گفت: مهم ترین دلیلی که باعث می شود یک جریان به برجام حمله و هجمه داشته باشد و آن را زیر سوال ببرد این است که برجام دروازه ورود ایران به سمت برداشته شدن تحریم ها و فشارها وهم چنین مهم ترین پروژه آقای روحانی در دور اول ریاست جمهوری شان محسوب می شود.

مجید فراهانی در گفت و گو با خبرنگار آستان با بیان اینکه برخی فشارها ریشه در داخل دارد ،افزود: این جریان تلاش می کند تا با زیرسوال بردن برجام وانمود کند که مهم ترین پروژه آقای روحانی به شکست رسیده و ثمره ای جز اتلاف وقت و اعتماد بیهوده نداشته و سرمایه ملت ایران را ازبین برده است. 

فراهانی ادامه داد: این هجمه گران می خواهند با اتخاذ چنین رویکردی این نتیجه حاصل شود که آقای روحانی اولین رئیس جمهوری باشد که تنها یک دوره این سمت را داشته و این اتفاق را به نوعی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت کنند. 

دبیرکل حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: از آنجا که برجام تصمیم نظام بوده و این قطعنامه و قرارداد به تایید مقامات عالی نظام رسیده است اساسا من این موضوع را که کسی جرات اینکه بتواند بدون هماهنگی با مقامات عالی نظام آن را امضا کرده باشد منتفی می دانم. ضمن اینکه بارها گفته شده است که خرد جمعی همه مسوولان نظام و کلیت حاکمیت بوده که کار را به توافق و برجام رسانیده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین