Friday 19 April 2024| ۱۶: ۲۹ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی:
سلیمی یادآور شد: خوشبختانه نوع نگرش یادگار گرامی امام راحل، آیت الله سید حسن خمینی نیز بر طبق آموزه‌های قرآنی و با اخلاص کامل است.
معاون فرهنگی و امورزائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) گفت: اگر به دنبال یک تعریف منطقی باشیم،  باید عنوان کنیم که حرم حضرت امام خمینی(س) مهمترین قطب فرهنگی در کشور است.
 
عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امورزائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) و از قاریان بین‌المللی و مدرسان پیشکسوت هنر تلاوت قرآن کریم در کشور، با حضور در مرقد مطهر امام راحل(س) با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد و در گفت و گو با خبرنگار آستان اظهار کرد: بقاع متبرکه و اماکن مقدسه و مکان هائیکه مضجع نورانی پیامبر، امامان و فرزندان آنها قرار دارد، به تعبیر مقام معظم رهبری هر کدام یک قطب فرهنگ هستند.
 
وی ضمن بیان مطلب فوق تشریح کرد: امام راحل(س) بزرگ پرچمدار انقلاب اسلامی و کسی که احیاگر قرآن کریم در قرن اخیر بود، با منطق قرآن در برابر همه ی ابرقدرتها ایستاد و برای اولین مرتبه الگوی جمهوری اسلامی را در برابر حکومت، پیاده کرد، بنابراین انتظاری غیر از این نمی‌رود که در کنار مرقد امام بزرگواری که تمام لحظات عمرشان را در راه قرآن سپری کردند، محافل و مجالس قرآنی برگزار شود.
 
سلیمی یادآور شد: خوشبختانه نوع نگرش یادگار گرامی امام راحل، آیت الله سید حسن خمینی نیز بر طبق آموزه‌های قرآنی و با اخلاص کامل است.
 
مدرس پیشکسوت قرآن کریم ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بحث مراحل هفت گانه انس با قرآن و پرداختن به مفاهیم و معانی کاربردی قرآن در دستور کار شهرداری حرم مطهر امام راحل(س) قرار بگیرد تا به برکت قرآن شاهد رفتارهای قرآنی باشیم که در این صورت قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه حکمفرما خواهد بود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین