Thursday 25 April 2024| ۱۰: ۵۸ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با آستان:
فضای داخل کشور به گونه ای است که تخریب روحانی جواب نمی دهد و راه به جایی نمی برد/مردم ایران به آگاهی و فهم بالایی رسیده اند و به خوبی تشخیص می دهند که خدمتگذار کیست.
مخالفان نمی توانند با ایجاد فضای منفی در تخریب روحانی موفق باشند

نماینده ادوار مجلس با اشاره به هجمه هایی که علیه رییس جمهوری راه افتاده، معتقد است فضای داخل کشور به گونه ای است که تخریب روحانی جواب نمی دهد و راه به جایی نمی برد.

علی تاجرنیا در گفت و گو با خبرنگار آستان در این رابطه اظهار داشت: نکته جالب این است که مخالفان روحانی هنوز نمی دانند که او توانسته است اعتماد عمومی را جلب کند و به همین دلیل محال است که بتوانند با ایجاد فضای منفی در تخریب روحانی موفق باشند. 

این فعال سیاسی ادامه داد:مردم ایران به آگاهی و فهم بالایی رسیده اند و به خوبی تشخیص می دهند که خدمتگذار کیست و یا اینکه کدام گروه منافع ملی را فدای مصالح جریانی و سیاسی می کند. پس توصیه ام به آنها این است هر چه زودتر دست از اقدامات هزینه ساز خود بردارند تا دولت این امکان را داشته باشد که در فضایی آرام برنامه های تعیین شده را به سر منزل مقصود برساند. حتم دارم که در این حالت می توان مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کرد.

وی همچنین افزود: برخی از چهره های اصولگرایی چون از همین حالا می دانند که از هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات 96 ندارند، به جای اینکه به فکر اصلاح فضای جریان متبوع خود باشند، بنا را بر تخریب رقیب قرار داده اند و دقیقا به همین دلیل، نمی توانند وضعیت خود را بهبود ببخشند.

علی تاجرنیا در پایان صحبتهایش بار دیگر تاکید کرد : دولتمردان تحت هیچ شرایطی فکر خود را مشغول سیاه نمایی ها نکنند.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: