Wednesday 17 April 2024| ۰۲: ۲۱ - چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تجدید میثاق دانش آموزان مجتمع آموزشی روشنگر با آرمان های امام خمینی(س):
هدف از حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این است که دانش آموزان در همان ابتدای سال تحصیلی عهد و پیمانی الهی با امام خمینی(س) و شهدا بسته و با همین عهد و پیمان تا آخر سال تحصیلی پیش بروند.
وظیفه خطیر مربیان در انتقال آرمان های امام خمینی(س) به نسل جوان

120 دانش آموز مقطع دبیرستان مجتمع آموزشی روشنگر منطقه دو در نخستین روز آغاز سال تحصیلی سوم مهرماه با آرمان ها ، اهداف ارزشمند و والای حضرت امام خمینی(س) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

مسئول فرهنگی دبیرستان روشنگر منطقه دو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان از اهداف چنین برنامه های معنوی گفت:نسل جوان امروز را باید با همین تجدید میثاق ها به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(س) پیوند زد و این وظیفه معلمان و مربیان و مشاوران مدارس است که دانش آموزان را در هر مقطعی که هستند جدای از مباحث درسی با پیام انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل آشنا سازند.

مرضیه هاشمی صدر در ادامه بیان کرد:هدف از حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این است که دانش آموزان در همان ابتدای سال تحصیلی عهد و پیمانی الهی با امام خمینی(س) و شهدا بسته و با همین عهد و پیمان تا آخر سال تحصیلی پیش بروند و مایه برکت در کار،تحصیل و زندگی شان شود.

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس به سر می بریم موظف هستیم و در این قبال مسئولیت داریم که پیام امام و شهدا را به نسل جوان آموزش دهیم.بازدید از جبهه های جنگ و برنامه هایی مانند دهه فجر و راهیان نور ،برنامه هایی است که دانش آموزان را از نزدیک با اهداف انقلاب اسلامی،امام راحل و شهدا آشنا می کند.

هاشمی صدر بیان کرد:انگیزه قوی و احساس مسئولیت در برابر آرمان های امام خمینی(س) باعث می شود تا دانش آموزان را به آموزش این ارزش های معنوی ترغیب کنیم.چون نسل جوان امروز کمتر مقوله جنگ،انقلاب و...را لمس کردند و این وظیفه مربیان است که عهد و پیمان با ارزش های معنوی مان را در وجودشان پررنگ سازیم.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین