Saturday 20 April 2024| ۰۴: ۰۵ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد شوش:
آشنایی مددجویان کمیته امداد با اهداف و آرمان های امام راحل یکی از وظایف اصلی ما به شمار می رود زیرا امام خمینی(س) به گردن ما حق دارند و تجمع ما در کنار هم در کمیته امداد را مدیون خیرخواهی امام راحل هستیم.
باید ادامه دهنده راه افکار و اندیشه های امام خمینی(س) باشیم تا ظلم و فقر ریشه کن شود

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد شوش گفت:کاروان زیارتی حج فقرا هر سال برای زیارت مکان های مقدس جمع کثیری از مددجویان را یاری می کند.

محمد عبدالخانی معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(س) شوش در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:طرح حج فقرا در قالب کمک به نیازمندان و مددجویان با مساعدت و کمک های خیرین راه اندازی شد.یکی از اقداماتی که در این طرح حائز اهمیت است مددجویانی که که تا به حال زیارت نرفته اند را به زیارت اماکن مقدس می برد.

وی در ادامه گفت:آشنایی مددجویان کمیته امداد با اهداف و آرمان های امام راحل یکی از وظایف اصلی ما به شمار می رود زیرا امام خمینی(س) به گردن ما حق دارند و تجمع ما در کنار هم در کمیته امداد را مدیون خیرخواهی امام راحل هستیم.

عبدالخانی افزود:امام خمینی(س)رهبر و امام مستضعفان جهان بودند و باید ادامه دهنده راه افکار و اندیشه های ایشان باشیم تا ظلم و فقر را ریشه کن کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین