Saturday 20 April 2024| ۰۰: ۴۱ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:
یکی از اصولی که طبق اساسنامه سازمان ملزم به انجام آن هستند تبیین شخصیت وجودی حضرت امام و همچنین تبیین اهداف و مبانی انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای ایران است.
امام خمینی(س)،عمود خیمه انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت:نقش امام خمینی(س) نقش محوری،کلیدی و عمود خیمه انقلاب است.

ابوذر ابراهیمی ترکمان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت: قطعا آثار وجودی حضرت امام در تمام کارهای فرهنگی باید تظاهر پیدا کند و در مقام اثبات همه آنها باید دیده شود .

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های این سازمان در خصوص شناخت امام راحل در کشورهای دیگر بیان کرد: رایزنان فرهنگی که در 83 رایزنی فرهنگی و 63 کشور مشغول فعالیت هستند یکی از اصولی که طبق اساسنامه سازمان ملزم به انجام آن هستند تبیین شخصیت وجودی حضرت امام و همچنین تبیین اهداف و مبانی انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای ایران است.

ابراهیمی ترکمان تصریح کرد: به همین دلیل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سال های گذشته عمده کتاب های حضرت امام را به زبان های مختلف ترجمه کرده و آنها را در خارج از کشور منتشر کرد.همچنین همایش های زیادی را درباره تبیین جایگاه حضرت امام در خارج از کشور برگزار کرده و اساسا عمده فعالیت ها بر محور اندیشه های امام و مقام معظم رهبری است که این فعالیت ها در خارج از کشور به صورت مداوم ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین