Thursday 28 March 2024| ۱۲: ۳۳ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
نماینده سابق مردم تهران در مجلس:
شهدای دفاع مقدس با رهبری امام خمینی(ره) علیه باطل جنگیدند و این در حالیست که دشمنان فکر می کردند می توانند امام(ره) را نیز مانند سایر رهبران سیاسی دنیا از مواضع الهی خود پایین آورند و برای این امر نیز توطئه های فراوانی را علیه ایران اسلامی انجام دادند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید فرهنگ دفاع مقدس را در مذاکرات الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل کوثری در یادواره شهدای دهه کرامت استان لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: فرهنگ شهادت به معنی عشق بازی با خداوند متعال بوده چرا که در شهادت انسان همه هستی خود که جانش بوده را خالصانه تقدیم می کند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای دوران دفاع مقدس با الگو گیری از شهدای نهضت عاشورا به عرصه نبرد گام گذاشتند عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس با رهبری امام خمینی(ره) علیه باطل جنگیدند و این در حالیست که دشمنان فکر می کردند می توانند امام(ره) را نیز مانند سایر رهبران سیاسی دنیا از مواضع الهی خود پایین آورند و برای این امر نیز توطئه های فراوانی را علیه ایران اسلامی انجام دادند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاع همه جانبه و داوطلبانه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس علیه دشمنان بیان داشت: رزمندگان ایران اسلامی در آن دوران تنها از کشور دفاع کردند، دفاعی که بر هر انسان مسلمان واجب بوده که از سرزمین و ملت خود داشته باشد.

کوثری با تاکید بر اینکه امام(ره) مسیر دفاع از ایران اسلامی را به ما نشان داد تصریح کرد: امام(ره) هشت سال جنگ علیه ایران را آنگونه فرماندهی کرد که همه ابر قدرتهای دنیا پشت سر عراق قرار گرفتند تا بتوانند کاری انجام دهند و به نظام نوپای انقلاب اسلامی ایران خدشه و آسیبی وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه دو عامل مهم رهبری و همچنین مردم ولایتمدار موجب شد ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پیروز شود ادامه داد: این دو عامل فرهنگ ایثار، شهادت، ایثارگری و مقاومت را نهادینه کردند و در مقابلِ دشمنان، استکبار جهانی و ... با هم یکی شدند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند.

کوثری با تاکید بر اینکه الگوی ملت ایران اسلامی نهضت عاشورا است بیان داشت: این در حالیست که برخی فکر می کنند که اگر مقابل دشمنان ما بایستیم تلفات می دهیم اما باید به این افراد گفت که این یک فکر اشتباه است چرا که اگر با خدا معامله و مقابل دشمنان ایستادگی کنید به طور حتم پیروز خواهید شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم که مذاکره داشته باشیم باید مقتدرانه باشد ادامه داد: مسئولان باید فرهنگ دفاع مقدس را در مذاکرات الگوی خود قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهدا و رزمندگان مسیر و راه صحیح را نشان ما داده اند و ما نیز باید این راه را ادامه دهیم گفت: به طور حتم ما می توانیم فرهنگ شهادت، ایثارگری، فداکاری را در مذاکرات سیاسی خود نیز پیاده سازی کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین