Friday 19 April 2024| ۰۲: ۴۹ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران:
همیشه تاکیدات و رهنمودهای ایشان در ذهن ما باقی مانده و سعی کردیم آن را به نسل جوان امروز انتقال دهیم تا ادامه دهنده نهضت انقلابی امام خمینی(س) باشند.
امام خمینی(س)به تهذیب نفس جوانان برای رسیدن به خودباوری تاکید داشتند

رییس و اعضای فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی با آرمان های امام راحل در بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در خصوص برنامه هایی که در هفته تربیت بدنی و روز ورزش در حال انجام است،گفت:برنامه های فرهنگی و ورزشی فدراسیون در هفته تربیت بدنی از 26 مهر آغاز و تا 2 آبان ماه ادامه دارد.

محمود صیدانلو در ادامه گفت:ورزشکاران رشته موتورسواری و اتومبیلرانی به صورت نمادین به نمایندگی از طرف جامعه بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان ایران برای تجدید میثاق با اهداف والا و ارزشمند امام خمینی(س)در حرم مطهر حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد:یکی از این برنامه های ورزشی حرکت از استادیوم آزادی به سمت حرم مطهر امام راحل بود که برای تجدید بیعت با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی وارد حرم مطهر شدیم.

صیدانلو افزود:هدف از تجدید بیعت با امام راحل یادآوری خاطرات گذشته است.همیشه تاکیدات و رهنمودهای ایشان در ذهن ما باقی مانده و سعی کردیم آن را به نسل جوان امروز انتقال دهیم تا ادامه دهنده نهضت انقلابی امام خمینی(س) باشند.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی ایران ادامه داد:امام خمینی(س)به تهذیب نفس و تلاش جوانان برای رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس تاکید داشتند و همیشه می فرمودند:"من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم." ما نیز در این جایگاه تلاش کردیم تا راهنمایی های ایشان را مد نظر قرار دهیم زیرا ورزشکاران به رهبر کبیر انقلاب علاقه مند هستند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین