Thursday 28 March 2024| ۱۲: ۴۸ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
زائر عراقی در حرم مطهر:
زمانی که صدام در عراق حکومت می کرد به دلیل خفقان و فضای نامناسبی که وجود داشت بردن نام امام خمینی(س)قدغن بود و حتی جرات نداشتیم اسم ایشان را به زبان بیاوریم.
دوران حکومت صدام،بردن نام امام خمینی(س) قدغن بود

زائر عراقی که برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی(س) به ایران آمده بود،گفت:سه ماه یکبار به ایران می آیم و بعد از زیارت حرم مطهر امام راحل به زیارت اماکن زیارتی و مقدسی چون شاه عبدالعظیم و... می روم.

سید محمود موسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان درخصوص ابعاد شخصیتی امام راحل گفت:در عراق همه مردم شناخت کاملی نسبت به امام راحل دارند و ایشان را فرزند حضرت زهرا(س) خطاب می کنند و در نگاه مردم عراق امام خمینی(س) یک امام شایسته و بزرگوار است.

این زائر حرم مطهر در ادامه بیان کرد:زمانی که صدام در عراق حکومت می کرد به دلیل خفقان و فضای نامناسبی که وجود داشت بردن نام امام خمینی(س)قدغن بود و حتی جرات نداشتیم اسم ایشان را به زبان بیاوریم.

این روحانی تصریح کرد:اما بعد از سقوط صدام مردم عراق تلاش کردند تا بیشتر امام راحل را بشناسند زیرا قابل تقدیس بودند.حرم مطهر امام راحل نسبت به سال های گذشته تغییرات چشمگیری داشته و وقتی نسبت به عکس های سال های قبل مقایسه می کنم از امکانات رفاهی مناسب تری برای زائرین برخوردار شده است.

وی افزود:رهبری به بزرگی امام راحل به حدی در نگاه مردم جهان قابل احترام و ارزش است که همه مسلمانان به زیارت ایشان و آمدن به ایران و این مکان مقدس علاقه مند هستند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین