Friday 19 April 2024| ۱۶: ۱۵ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
وی با بیان اینکه اندیشه بلند بزرگان دین چون امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) محدود به زمان خویش نبوده است و امروز آثار آن فکرهای بلند و آن غواصان در حوزه دین به محصول زیبای بسیج انجامیده است.
علی اوسط هاشمی روز جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان« یاوران انقلاب، مدافعان حرم» با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در میدان سربازان گمنام (عج) زیباشهر زاهدان بیان کرد: امام خمینی(ره) با اندیشه والا و با تاسی از مولای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانست راه را بر استعمار، استثمار، دوام سلطه و استبداد ببندد و سخت و پر هزینه کند. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان وی اظهار داشت: امروز تحمیل هزینه های سنگین بر ابرقدرتها محصول اندیشه بزرگ امام و جریانی است که ایشان با تکیه بر قدرت ملتها شکل داده است و این قدرت را هیچ کس امروز قادر نیست که در معادلات منطقه ای نادیده بگیرد.
وی با بیان اینکه اندیشه بلند بزرگان دین چون امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) محدود به زمان خویش نبوده است و امروز آثار آن فکرهای بلند و آن غواصان در حوزه دین به محصول زیبای بسیج انجامیده است. 
استاندار بسیج را ثمره با دوام و قدرت ساز همین رویکرد خواند که امروز شاهد نقش آفرینی آن در اقصی نقاط بحران زده حوزه کشورهای اسلام هستیم . 
هاشمی تصریح کرد: جریان بسیج با قدرتی که امروز ناظر هستیم که همه قدرتها را به زانو در آورده است، با حرکت در مسیر خود و با تکیه بر قدرت ملتها و مردم، مطمئنا می تواند نه تنها معادلات منطقه ای بلکه جهانی را هم تغییر دهد.
وی از بسیج به عنوان کانون عشق، وحدت و ضامن بودن بر مسیر شهدا نام برد که می تواند هر جریانی را که رو به سستی سوق پیدا می کند، محرک و جریان ساز باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جا دارد از همه شما برادران بزرگوار و خواهران مکرمه که ساعتها با عشق این اقتدار و حضور حاصل از آگاهی ، شور و شعور را به نمایش گذاشته اید، صمیمانه تشکر کنم؛ بویژه از برادر بزرگوارم سردار معروفی فرمانده محترم بسیج استان که بی شک برای برپایی این مراسم باشکوه، ماهها تدبیر کرده اند تا اینگونه سهمی را خلق کنند که جمع این صحنه ها ، راهپیمایی 20 میلیونی در عراق و عتبات می شود که خود نمایش اقتدار است.
هاشمی همچنین با گرامیداشت حضور ارزشمند سردار عراقی از یادگاران جبهه و جنگ در تجمع بزرگ بسیجیان در مرکز استان در ادامه از وجود آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به عنوان منشاء خیر و ثمرات ارزشمند برای استان یاد کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین