Friday 29 March 2024| ۰۵: ۱۱ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:
حضرت امام خمینی (ره) اهل مبالغه نبود و خود که آیینه مجسم اخلاص و صفا بودند با تحسین اخلاص و صفای بسیجیان فرمودند که به من به خلوص و اخلاص شما بسیجیان غبطه می خوردم.
سرهنگ پاسدار دامغانی در گردهمایی بسیجیان پایگاه امداد، کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: امروز تفکر بسیج باعث شده هسته های حزب الله در یمن، لبنان، سوریه، عراق و سایر بلاد اسلامی شکل بگیرد و تبدیل به هسته های مقاومت در برابر استکبارگران شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان، حمید دامغانی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که به همت پایگاه امداد حوزه بسیج کارمندی الحدید در نمازخانه کمیته امداد حضرت امام(ره) شاهرود برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در طول 37 سال از عمر خود مقتدرانه و عزت مندانه از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب، کشور و ملت دفاع کرد.

وی با بیان اینکه بی شک 37 سال پیشرفت نظام، انقلاب و کشور مدیون بسیجیان و این تفکر والاست که در اقشار مختلف مردم و جامعه نفوذ پیدا کرده است افزود: بسیج در طول 37 سال عمر خود تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی علیه نظام و کشور را خنثی کرد و عزت و سربلندی و بزرگی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به سخنی از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمود(در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و از خداوند می خواهم که با بسیجیان محشورم گرداند) افزود: حضرت امام (ره) پیر مراد همه بسیجیان در اوج قله مرجعیت بزرگترین افتخار خود را بسیجی بودن می داند همینطور مقام معظم رهبری نیز فرمود(بزرگترین افتخار خود را بسیجی بودن می دانم زیرا اسای ترین کار نظام و انقلاب را بسیج انجام می دهد.)

دامغانی در ادامه صحبت های خود با اشاره به سخن دیگری از حضرت امام (ره) که فرمود(اگر مسئولان نظام از شما بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ گرفتار خواهند شد.) بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) اهل مبالغه نبود و خود که آیینه مجسم اخلاص و صفا بودند با تحسین اخلاص و صفای بسیجیان فرمودند که به من به خلوص و اخلاص شما بسیجیان غبطه می خوردم.

وی با اشاره به تشکیل هسته های مقاومت در سایر کشورهای اسلامی تصریح کرد: امروز تفکر بسیج باعث شده هسته های حزب الله در یمن، لبنان، سوریه، عراق و سایر بلاد اسلامی شکل بگیرد و تبدیل به هسته های مقاومت در برابر استکبارگران شود.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به دفاع جوانان این مرز بوم از حریم اسلام و اهل بیت بیان کرد: حجم مراجعات بسیجیان برای دفاع از حریم ولایت و حضور در مناطقی که سرزمین های اسلامی درگیر گروه های تروریستی هستند نشان از روحیه سلحشوری آنهاست و نشانگر آن است که هنوز روحیه سلحشوری دوران دفاع مقدس در نسل جوان ما پویا و فعال است.

منبع: خبرگزاري بسيج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین