Thursday 25 April 2024| ۱۸: ۵۰ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح:
امام راحل، عزت و عظمت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد و ایشان شخصیتی تمدن آفرین بود که اندیشه‌ای فراتر از زمان و مکان خود داشت.
جانشین مرکزمطالعات امنیت پایدارستادکل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه مشکلات کشور درداخل حل شدنی است گفت: دشمنانی که چهاردهه علیه انقلاب توطئه کرده اند امروزکاری برای ما انجام نمی دهند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان ، سردار حسن رستگارپناه پیش از ظهر یکشنبه در سومین یادواره شهدای بهزیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: درخت تنومند اسلام با خون مدافعان آن آبیاری و برای نسل کنونی به میراث گذاشته شده و همچنان نگهداری از این درخت تنومند نیازمند نبرد و اعتقاد راسخ است.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی درس شجاعت و استقامت را برای جهانیان تشریح کرد و ثابت کرد که ثمره ایستادگی در برابر دشمنان اسلام دست‌یابی به نصرت الهی است و این‌که امروز ذلت دشمنان ما به وضوح آشکار شده ثمره خون پاک شهدا است.

زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه‌ای همگانی است

جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح کشور بیان کرد: شهدای دفاع مقدس بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی به دفاع از انقلاب پرداختند و تا زمانی که حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی حفظ شود، انقلاب نیز در امان است و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

رستگارپناه خاطرنشان ساخت: امروز دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) افتخار نسل جوان ایران است زیرا دفاع از مقدسات و اعتقادات مرز و بوم نمی‌شناسد و این حضور موثر و گسترده به سبب شجاعت، رشادت و اعتقادات عمیق مذهبی است.

صدق نیت شهدا انقلاب اسلامی را به اوج رساند

وی تصریح کرد: صدق نیت شهدا انقلاب اسلامی را به اوج رساند و پیام این افراد این بود که ما به دفاع از کشور می‌پردازیم و شما خدمت‌گذار مردم این مرز وبوم باشید، بنابراین هم اکنون مدیران جامعه مسئولیت سنگین و وظیفه خطیری بر عهده دارند.

جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: مشکلات امروز کشور در داخل حل شدنی است و نباید چشم به بیگانگان بدوزیم، زیرا کشوری که ۳۷ سال به دشمنی با یک مملکت پرداخته، کاری برای این سرزمین انجام نخواهد داد.

لزوم تصحیح شیوه مدیریت در داخل کشور

رستگارپناه بیان کرد: اعتماد به مردم جامعه زمینه تسهیل و برطرف شدن تمام مشکلات را ایجاد می‌کند، همچنین تصحیح شیوه مدیریت در داخل کشور به برطرف سازی مشکلات کمک زیادی خواهد کرد.

وی افزود: با درنظر داشتن منابع بسیاری که در کشورمان وجود دارد، می‌توانیم بگوییم تامین نیازمندی‌ها توسط نیروهای داخلی ممکن است؛ اقداماتی بسیاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی به انجام رسیده که اگر مدیریت صحیحی وجود داشت اکنون از جایگاه رفیع‌تری برخوردار بودیم.

جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح کشور ادامه داد: امام راحل شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات رساند و اکنون تمامی کشورهای مستضعف که مورد ظلم واقع شده‌اند نیازمند این انقلاب هستند چرا که امام راحل، عزت و عظمت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد و ایشان شخصیتی تمدن آفرین بود که اندیشه‌ای فراتر از زمان و مکان خود داشت.

قوانین اسلامی بهترین مدیریت را در جامعه ایجاد می کند

رستگارپناه گفت: فرمایشات امام خمینی(ره) به‌جز رضایت حق نیست، زیرا اسلام و قوانین اسلامی می‌تواند بهترین و مفیدترین مدیریت را در جامعه ایجاد کند و این رکن اساسی برنامه های امام راحل بود.

وی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که در ادامه سلسله ولایت انقلابی، ما را از وجود شخصیت مقام معظم رهبری برخوردار کرد، تا نظام و انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار به مسیر خود ادامه دهد.

جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب دومین پدیده ماندگار و تاثیرگذار، تشکیل بسیج به دستور امام خمینی(ره) بود و تمروز می بینیم که حضور به موقع بسیج در عرصه‌های مختلف ثمراتی گرانقدر را را برجای گذاشته است.

رستگارپناه خاطرنشان ساخت: هدف امام راحل از برپایی بسیج، محفلی برای خدمت عاشقان الهی و حفظ انقلاب اسلامی بود، که این هدف در عرصه عمل به خوبی محقق شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: