Friday 19 April 2024| ۰۳: ۱۲ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
فرمانده نیروی دریایی ارتش:
شخصیت امام خمینی(س) بی نظیر بود .ایشان شخصی بود که استکبار جهانی را سرکوب کرد و تکان داد. در دنیا چنین شخصیتی تا به امروز پیدا نشده است.
از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  به عنوان ابر مرد تاریخ یاد می کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت:  همه جوانانی که برای دفاع از میهن پای کار می آیند و در همه عملیات ها شرکت می کنند به برکت معنوی امام خمینی(س) است.

دریادار حبیب الله سیاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:هر ساله توفیق داریم که با امام شهدا در بارگاه ملکوتی ایشان تجدید بیعت ببندیم. در تجدید میثاق با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی عهد می بندیم که بیش از گذشته به اهداف مان توجه کنیم.

سیاری در ادامه افزود:هر ساله با امام خمینی(س) و فرماندهی کل قوا پیمان می بندیم که این آمادگی را داریم و هر جایی که کشور نیاز به حفاظت داشت با جان و مدل برخیزیم.

وی با اشاره به اینکه ایران در عرصه دریا موفقیت های چشمگیری داشته است،تصریح کرد:خوشحالیم که ایران اسلامی امروز در عرصه دریا همان گونه عمل می کند که در هفتم آذر 59 عمل کرد و در مقابل دشمن ایستادگی کرد.خوشبختانه در دریای آزاد جهان حضور یافتیم و برای منافع کشور تلاش می کنیم.

سیاری ادامه داد:ناوهای ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در آفریقای جنوبی وجود دارد و در اقصی نقاط جهان بر اساس مقررات بین المللی آب های آزاد جهان دریانوردی داریم تا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در جهان به نمایش گذاریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:به همه جهان نشان می دهیم که امت امام راحل و سربازان دریادل راه شهدا و خط امام خمینی(س) را ادامه می دهند و به همین دلیل نیز تلاش کردیم تا با اقتدا در عرصه آب های آزاد جهان حضور یابیم.

وی در خصوص شخصیت امام راحل گفت:شخصیت امام خمینی(س) بی نظیر بود .ایشان شخصی بود که استکبار جهانی را سرکوب کرد و تکان داد. در دنیا چنین شخصیتی تا به امروز پیدا نشده است.

سیاری افزود: از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  به عنوان ابر مرد تاریخ یاد می کنیم. امام راحل ابر مرد تاریخ است که چنین انقلاب و جهشی را با دستان خالی به وجود آورد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین