Wednesday 24 April 2024| ۱۸: ۳۵ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
حادثه ها دردناک اند و مصیبتها جان فزا، ولى آنچه ما را تسلى مى دهد وعده رحمت الهى است که زائران کوى دوست را به بهشت برین مژده داده است.
يادگار گرامی امام با بازماندگان حوادث تلخ شهادت شماری از زائران حضرت اباعبدالله(ع) در حلّه و برخورد دو قطار، همدردی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، آيت الله سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار اين عكس نوشت:

همدردی يادگار امام با بازماندگان حوادث تلخ اخیر

هفته قبل با دو حادثه تلخ همراه بود. یکى شهادت جمع زیادى از برادران و خواهرانمان و زائران عتبات عالیات که مظلومانه در آتش حماقت و کینه سوختند و دیگرى پرواز مسافران حرم رضوى که در تصادف قطار جان به جان آفرین تسلیم کردند. گویا فردا عزیزانمان را در تبریز عزیز و اهواز قهرمان تشییع مى کنند. در این شب عزا باید با باقى ماندگانشان ابراز هم دردى کنیم و این مصایب تلخ را به یکایک ایشان و به همه مردم شریف آذربایجان و هموطنان غیور در خوزستان تسلیت بگوییم. حادثه ها دردناک اند و مصیبتها جان فزا، ولى آنچه ما را تسلى مى دهد وعده رحمت الهى است که زائران کوى دوست را به بهشت برین مژده داده است. 

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ. (و هر کس [به قصد] مهاجرت در راه خدا و پیامبر او از خانه‏ اش به درآید سپس مرگش دررسد پاداش او قطعا بر خداست)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین