Friday 19 April 2024| ۰۲: ۲۰ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
زائر اصفهانی در حرم مطهر:
بعد از اینکه به سنی رسیدم که همه مباحث دینی را شناختم و با شخصیت امام راحل آشنا شدم هنوز وقتی تصویر ایشان را در تلویزیون می بینم اشک از چشمانم جاری می شود.
بینش و قدرت تفکر حضرت امام خمینی(س) جامعه را دگرگون ساخت

زائر جوان اصفهانی که برای زیارت بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به حرم مطهر آمده بود،گفت:خدا رو شاکرم که امسال نیز توفیق یافتم در حرم مطهر امام راحل حضور پیدا کنم و با جمعی از دوستان ایشان را زیارت کنیم.

داود جزینی زائر اهل اصفهان که از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) از شهر خود به تهران آمده است در زیارت حرم مطهر امام راحل به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:وجود امام راحل و مقام معظم رهبری باعث خیر و برکت برای کشور شده است.

این زائر اصفهانی افزود:امید است تا پرچم ولایت با همراهی جوانان این کشور توسط مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی این مملکت برسد.

وی تصریح کرد:یکسال بعد از تولدم حضرت امام خمینی(س) به رحمت خدا رفت اگر بخواهم ایشان را در یک جمله وصف کنم می گویم"امام خمینی(س) امید دلها است".بعد از اینکه به سنی رسیدم که همه مباحث دینی را شناختم و با شخصیت امام راحل آشنا شدم هنوز وقتی تصویر ایشان را در تلویزیون می بینم اشک از چشمانم جاری می شود.

جزینی خاطر نشان کرد:بیانات،فرامین،سخنان و سیره زندگی امام خمینی(س) یک درس زندگی است .امام راحل آینده را پیش بینی می کرد و چنین امامی در این عصر نشانگر این بود که بعد از 14 معصوم(ع) فردی مانند ایشان در دنیا وجود ندارد.امام راحل یک بزرگ مرد تاریخ بعد از انبیاء علیه السلام بود. زیرا بینش و قدرت تفکر ایشان جامعه را دگرگون ساخت.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین