Friday 19 April 2024| ۱۷: ۲۲ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
مسئول گزینش سازمان فنی و حرفه ای :
حضرت امام خمینی(س)،علی رغم اینکه مقام عصمت نداشتند اما می توان گفت نزدیک ترین فرد به مقام ائمه اطهار علیه السلام بودند .
سیره فردی،اجتماعی و سیاسی امام خمینی(س) شبیه به ائمه معصومین(ع)بود

مسئول گزینش سازمان فنی و حرفه ای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:امروز به منظور بزرگداشت فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل گزینش در بارگاه ملکوتی ایشان حضور یافتیم تا بار دیگر تجدید عهدی با آرمان های امام راحل داشته باشیم.

حیدری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:با توجه به اینکه حضرت امام خمینی(س) به اشتغالزایی و ضرورت کار در جامعه اهمیت می داد ما نیز تلاش کردیم بر اساس دیدگاه امام بزرگوار که همان تعهد و تخصص در کار است نیز این دو مهم را مد نظر قرار دهیم.

وی در ادامه بیان داشت:امام راحل در سال 61 فرمانی مبنی بر بازنگری قوانین گزینش صادر کردند که در راستای همین تخصص و تعهد بود.از این رو سیستم گزینشگر کشور تلاش می کند تا با عنایت به فرامین امام راحل و تاکیدات ایشان ضمن حفظ کرامت انسانی و احترام به شغل افراد آن منافع و شرایطی که در جامعه نیاز است را پایه ریزی کند تا کارگزاران شایسته ای به کشور خدمت کنند.

حیدری افزود:متاسفانه بحث تهاجم فرهنگی و شرایط خاص رخ داده باعث شده است تا با مشکلاتی رو به رو باشیم اما تحت هر شرایطی سعی کردیم تعهد و تخصص افراد را تواما لحاظ کنیم.همچنین تلاش کردیم ضمن حفظ کرامت و شان انسانی نیروهایی که مراجعه می کنند در بخشی از فرآیند استخدام که به عهده ما نیز است اهداف امام بزرگوار را پیاده کنیم.

وی در خصوص توصیف شخصیت امام راحل خاطر نشان کرد:حضرت امام خمینی(س)،علی رغم اینکه مقام عصمت نداشتند اما می توان گفت نزدیک ترین فرد به مقام ائمه اطهار علیه السلام بودند که سیره فردی،اجتماعی و سیاسی شان شبیه به ائمه(ع) بود.امید است خداوند به ما توفیق عطا کند تا به عنوان پیروان ایشان رهرو اهداف والای امام راحل باشیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین