Saturday 20 April 2024| ۰۶: ۳۹ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
مسئول هیئت مرکزی گزینش وزارت کار:
در بحث گزینش یکی از مهم ترین مباحث تعهد و تخصص افراد در دستگاه های اجرایی است.حضرت امام خمینی(س) نیز به این دو مقوله تاکید داشت.
امام خمینی(س) برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بود

مسئول هیئت مرکزی گزینش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:همراه با جمع کثیری از گزینشگران وزارت کار و سازمان های مختلفی که در سطح وزارت خانه قرار دارند برای پیمان بستن با آرمان های گرانقدر امام بزرگوار در بارگاه ملکوتی ایشان حضور یافتیم تا در راستای فرامین و مباحثی که امام راحل فرمودند عهد دوباره بسته و در این راه قدم برداریم.

محسن رشیدی اقدم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:در بحث گزینش یکی از مهم ترین مباحث تعهد و تخصص افراد در دستگاه های اجرایی است.حضرت امام خمینی(س) نیز به این دو مقوله تاکید داشت.همچنین یکی از کارهایی که برای ساختار نظام اداری و چینش مسئولین پیش بینی کرده بودند و امری لازم و ضروری در زمان انقلاب اسلامی به شمار می رفت اصلاح شرایط گزینشگران کشور بود.

وی تصریح کرد:در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام راحل شاخصه هایی را در این راستا اصلاح کرد که به نفع کشور بود.از این رو تمام اتفاقات و تغییراتی که طی این سه دهه در کشور رخ داد و به نقاط قوت و پیشرفت دست یافتیم از برکت امام خمینی(س) بود.

رشیدی اقدم در توصیف شخصیت والای حضرت امام خمینی(س)گفت:امام راحل برای نظام جمهوری اسلامی ایران سراسر برکت بود.هر چه که امروز سبب آرامش ملت ایران شده است از برکت وجودی امام خمینی(س) است.امیدوارم بتوانیم سربازان وفاداری در مسیر انقلاب و اهداف امام راحل و خون شهدا باشیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین