Friday 29 March 2024| ۱۲: ۳۳ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
رییس دفتر تولیت آستان مقدس و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س):
مجموعه آستان مقدس امام خمینی (س) وظیفه خود می داند با تمام تلاش بر برگزاری این مراسم همت گمارد و بدون هیچ گونه حاشیه به این مهم بپردازد .



آیت الله هاشمی با امام بود، بعد از فوت در راه امام زیست، اکنون کنار امام آرام گرفته است .
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس امام خمینی (س) ، حجت الاسلام و المسلمین جوادی راد  رییس دفتر تولیت آستان مقدس و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) - ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی گفت : یار امام ، در طول زندگی با امام بود ، بعد از فوت امام در راه ایشان زیست، اکنون کنار امام آرام گرفته است.

وی که در جلسه ی هم افزایی پرسنل حرم مطهر برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن هفتم یار امام سخن می گفت  ، ادامه داد : آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزایی در شکل گیری ، پیروزی و تداوم انقلاب داشت و به همین جهت همواره مورد لطف امام (س) و مقام معظم رهبری بود .

جوادی راد تصریح کرد : یارصدیق امام اموال ، زندگی و خانواده خود را وقف امام و انقلاب کرد و همیشه در عزت زندگی کرد و با آبرومندی از این دنیا رفت و این عزت به خاطر این بود که تمام اعمال خود را به خاطر خدا انجام می داد. 

وی به اهمیت موضوع مراسم هفت یار امام اشاره و خاطر نشان کرد : مجموعه آستان مقدس امام خمینی (س) وظیفه خود می داند با تمام تلاش بر برگزاری این مراسم همت گمارد و بدون هیچ گونه حاشیه به این مهم بپردازد .

رییس دفتر تولیت آستان مقدس و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) به پرهیز از سیاسی کاری همه ی شرکت کنندگان در این مراسم اشاره و یادآوری کرد :دشمن از اختلافات نیروهای وفادار نظام سوء استفاده می کند و برای تضعیف انقلاب از هیچ کاری ابائی ندارد.از این رو مراسم هفتم آیت الله هاشمی باید نمادی برای وحدت همه ی نیروهای انقلاب باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین