Friday 29 March 2024| ۱۲: ۵۸ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
تجدید میثاق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب هنر؛
وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تلاش می کند تحقق این مهم را به عنوان یک دستور کار پیگیری کند.امام راحل مایه عزت، عظمت، کرامت و شرافت ملت ایران شد و افتخار می کنیم که در دورانی زندگی می کنیم که زیر سایه افکار بلند و مترقی ایشان است.

صالحی امیری:امام راحل به انسان فضیلت مدار، اخلاق گرا و با معنویت معتقد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه 20 بهمن ماه در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر با آرمان های والای امام راحل افزود: اندیشه فرهنگی امام خمینی(س) مبتنی بر ساخت انسان فرهنگی است.

سیدرضا صالحی امیری اظهار کرد: امام راحل به انسان فضیلت مدار، اخلاق گرا و با معنویت معتقد بود.

 وی افزود: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تلاش می کند تحقق این مهم را به عنوان یک دستور کار پیگیری کند.امام راحل مایه عزت، عظمت، کرامت و شرافت ملت ایران شد و افتخار می کنیم که در دورانی زندگی می کنیم که زیر سایه افکار بلند و مترقی ایشان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه به همراه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با حضور در بارگاه ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با آرمان های امام خمینی س) تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معاونان، مشاوران، مدیران مراکز و سازمانهای تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند. اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همچنین با حضور بر مزار آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، همسر امام راحل، و سید احمد خمینی، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره گذشتگان از این خاندان را نیز گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم  در ادامه نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله سید حسن خمینی اقامه کردند. 

صالحی امیری:امام راحل به انسان فضیلت مدار، اخلاق گرا و با معنویت معتقد بود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین