Tuesday 23 April 2024| ۰۹: ۴۱ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
با پیشنهاد بخشدارآفتاب مصوب شد؛
با توجه به متمایز بودن مکانی حرم مطهر امام خمینی(س) و برنامه های فرهنگی،مذهبی و سیاسی که در این مکان مقدس برگزار می شود می طلبید برنامه های متنوع و منسجمی بصورت دائم برای مراسم ملی و بین المللی تدارک دیده شود که با تشکیل این ستاد این امر میسر می شود.
ایجاد ستاد هماهنگی برنامه های فرهنگی ، مذهبی منطقه جنوب تهران

در جلسه ای که در محل بخشداری بخش آفتاب تشکیل شد ستاد هماهنگی برنامه های فرهنگی و مذهبی منطقه ی جنوب تهران شکل گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، در این جلسه که با حضور صوفی بخشداربخش آفتاب و تنی چند از مسئولان شهرک های اطراف حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد،بنا به پیشنهاد وی و تایید شرکت کنندگان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های فرهنگی،مذهبی شهرک های اطراف حرم مطهر امام خمینی(س) شکل گرفت.

صوفی در توضیح تشکیل این ستاد گفت: با توجه به متمایز بودن مکانی حرم مطهر امام خمینی(س) و برنامه های فرهنگی،مذهبی و سیاسی که در این مکان مقدس برگزار می شود می طلبید برنامه های متنوع و منسجمی بصورت دائم برای مراسم ملی و بین المللی تدارک دیده شود که با تشکیل این ستاد این امر میسر می شود.

صوفی اهالی این مناطق را میزبان شایسته ای برای مدعوین حرم مطهر امام خمینی(س) ذکر و تصریح کرد:امیدواریم با برنامه های پرمحتوایی که در طول سال در حرم امام راحل برگزار می شود این منطقه به عنوان قطب فرهنگی کشور معرفی شود و به تبع آن شهرک های اطراف این مکان مقدس از خیر و برکات این اتفاق بهره مند شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین