Friday 29 March 2024| ۱۰: ۴۳ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
طلبه جامعه المصطفی در گفت و گو با آستان:
ترویج افکار امام خمینی(س) باعث می شود تا انقلاب اسلامی در کل دنیا گسترده شود و تا ظهور حضرت مهدی(عج) استمرار پیدا کند و این انقلاب جهانی شود.
ترویج افکار امام خمینی(س) باعث می شود انقلاب اسلامی در دنیا گسترده شود

جمعی از طلاب اهل پاکستان و هند از جامعه المصطفی شهر قم با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز به مقام شامخ امام خمینی(س) ادای احترام کردند.

خضر عباس یکی از طلاب جامعه المصطفی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:هر ساله جمعیتی کثیری از طلاب اهل پاکستان و هند به حرم مطهر امام راحل می آیند تا ضمن ادای احترام به ساحت مقدس امام خمینی(ره) با آرمان های این رهبر فقید تجدید بیعت کنند.

وی افزود:با همکاری و تعامل مسئولین حرم مطهر توانستیم برنامه های تلاوت قرآن کریم را در بارگاه ملکوتی امام راحل برگزار کنیم.در ایام نوروز ،130 نفر از طلاب که در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند در حرم مطهر حضور یافتند تا علاوه بر تجدید میثاق با امام راحل عهد ببندند که افکار و اندیشه های امام  را ترویج می دهند.

این طلبه پاکستانی تصریح کرد:ترویج افکار امام خمینی(س) باعث می شود تا انقلاب اسلامی در کل دنیا گسترده شود و تا ظهور حضرت مهدی(عج) استمرار پیدا کند و این انقلاب جهانی شود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین