Friday 29 March 2024| ۱۴: ۳۱ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
برای دفاع از آرمان های این کشور باید نیروهای ورزیده،ورزشکار و با نشاط و با روحیه تربیت کنیم از این رو با تقویت ایمان و بعد معنوی و اعتقاد به مسائل فرهنگی تلاش می کنیم تا ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.
در دفاع از کشور و آرمان های امام خمینی(س) نیازمند نیروهای ورزشکار هستیم

مراسم تجدید میثاق ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان های حضرت امام خمینی(س) به مناسبت هجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و 29 فروردین روز ارتش در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،صبح امروز 21 فروردین ماه جمعی از ورزشکاران و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر حضور یافته و با اهدای تاج گل و قرائت زیارت نامه با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.

در این مراسم رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با اشاره به برنامه های ورزشی سال نو گفت:سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که هر ساله به عنوان یک سازمان پیشرو در امر ورزش نخستین برنامه های ورزشی را آغاز کند و به مناسبت 29 فروردین جشنواره ورزشی را در قالب 24 بخش در اقصی نقاط کشور برگزار خواهد کرد.

امیر سرتیپ جمشید فولادی در ادامه بیان کرد:این جشنواره فرهنگی و معنوی همزمان با سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی که الگوی تمام نظامیان است آغاز به کار می کند.از این رو قبل از شروع این برنامه برای تجدید عهد با آرمان های امام وشهدا به بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) آمدیم تا به عنوان سربازان این مرز و بوم پیمان ببندیم در حد توان مان از این خاک دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان این مرز و بوم را تصاحب کنند.

وی با اشاره به این مهم که برای دفاع از کشور نیازمند نیروهای ورزیده و زبده در امر ورزش هستیم،افزود:برای دفاع از آرمان های این کشور باید نیروهای ورزیده،ورزشکار و با نشاط و با روحیه تربیت کنیم از این رو با تقویت ایمان و بعد معنوی و اعتقاد به مسائل فرهنگی تلاش می کنیم تا ادامه  دهنده راه امام و شهدا باشیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین