Friday 29 March 2024| ۱۸: ۴۲ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب:
ملت های زیادی اذعان دارند امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر کبیر دنیا را مدیریت کرد و اکنون مسلمانان جهان دارای وحدت و یکپارچگی هستند که علت اصلی آن تدابیر امام راحل است.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک رهبر، دنیا را مدیریت کرد

رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:امام راحل نه تنها مردم ایران بلکه تمام جهان را متحول ساخت و ملت های دیگر را نیز دگرگون کرد. ایشان با انقلاب عظیمی که رقم زد تحول بزرگی را در دنیا به وجود آورد.

رضا مسلمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در خصوص توصیف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود:ملت های زیادی اذعان دارند امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر کبیر دنیا را مدیریت کرد و اکنون مسلمانان جهان دارای وحدت و یکپارچگی هستند که علت اصلی آن تدابیر امام راحل است.

وی تصریح کرد:انسجام میان مسلمانان در دنیای امروز ناشی از راهنمایی ها و توصیه هایی رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که در زمان حضورشان وحدت را در بین مسلمین یک اصل دانستند و ملت های مسلمان آن را به رسمیت شناختند.

مسلمی خاطر نشان کرد:در عصر کنونی نیز باید با پیروی از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری که تداوم گر راه امام هستنئ تلاش کنیم اصل وحدت و یکپارچگی حفظ شود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین