Saturday 20 April 2024| ۱۶: ۰۰ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
نیاز داریم در جامعه از نو تکرار کنیم میثاق انقلاب با مردم را زیرا بنیانگذار این انقلاب با شکوه و عزتمند امام خمینی(س) بود و ما نیز باید رهرو و ادامه دهنده این مسیر متعالی باشیم.
ربیعی:عظمت و شان کارگری را مرهون تدابیر امام خمینی(س) هستیم

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در هفته کارگر در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا گفت:هر ساله با کارگران زیادی در حرم مطهر امام خمینی(س) حضور پیدا می کنیم تا نشان دهیم جامعه کارگری همچنان قدردان امام راحل است.

علی ربیعی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:آنچه که امروز در جامعه به عنوان عظمت و حرمت کارگری از آن یاد می شود را مرهون اندیشه ها و تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی تصریح کرد:امام راحل با انقلاب اسلامی که برپا کرد شان اجتماعی به کارگران بخشید و در حقیقت منزلت فرودستان را به جامعه اثبات کرد.

ربیعی بیان کرد:نیاز داریم در جامعه از نو تکرار کنیم میثاق انقلاب با مردم را زیرا بنیانگذار این انقلاب با شکوه و عزتمند امام خمینی(س) بود و ما نیز باید رهرو و ادامه دهنده این مسیر متعالی باشیم.

وی با اشاره به این مهم که نگاه به فرودستان باید یک آرمان باشد افزود:آرمان در جامعه مقطعی و گذرا نیست و همواره باید در جامعه تکرار شود از این رو نگاه به فرودستان باید به شکل یک آرمان و تفکر درآید زیرا امام راحل حامی کارگران و قشر فرودست بودند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین