Friday 19 April 2024| ۲۲: ۰۹ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل؛
باید دغدغه حفظ انقلاب را داشته باشیم و با امام تجدید میثاق کنیم تا مسیر ولی فقیه در مسیر روشنی در جامعه قرار گیرد.
فرمانده سپاه تهران:انقلاب اسلامی و مسیر امام راحل امروز در کشورهای منطقه می درخشد

سردار سرتیپ محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم تجدید میثاق رزمی کاران ذوالفقار با آرمان های امام خمینی(س) با سلام و درود به روح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، گفت: امام خمینی(س) معمار و بنیان گذار این انقلاب بزرگ بود و این انقلاب ویژگی های خاصی دارد و زمانی آرمان های امام خمینی(س) به وقوع می پیوندد که همه ملت ها به سمت آزادی و انقلاب پیش رفته و اصل وجودی آن را درک کرده باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، وی یکی از آرمان های امام(س) را آزادی برای همه بشریت دانست و افزود: همه مردان و زنان در جهان بدون اینکه زیر بار زور باشند باید زندگی کنند. آرمان امام(س) نیز مصداق همین موضوع بوده و هدف ایشان مقابله با استکبار است.

کاظمینی اضافه کرد: هیچ گاه نباید فراموش کنیم که امام(س) همه عمر خود را برای شاخصه ها و ویژگی های انقلاب گذاشت. امروز در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام(س)، با افتخار بیان می کنیم تا پای جان پای آرمان های امام(س) ایستاده ایم.

وی با اشاره به اینکه یک دلسوز ملت همیشه دغدغه های امام(س) را دارد و ما نیز باید در این راه تلاش کنیم تا آرمان های امام(س) در سرتاسر جهان مخابره شود، عنوان داشت: برخی بدنبال این هستند که راه و فکر امام(س) به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه تهران تاکید کرد: ورزشکاران و بسیجیان باید دغدغه شان سرعت بخشیدن و پیشبرد انقلاب باشد. اگرچه خون شهدا انقلاب را بیمه کرد اما برای سرعت بخشیدن باید نگاهمان به آینده باشد و لذا حل مشکلات جامعه در گرو حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که عده ای در کشور می خواستند مسیر حرکت امام(س) را تغییر دهند اما نتوانستند افزود: آنچه که امروز در کشورهای منطقه می درخشد انقلاب اسلامی و مسیر حرکت امام(س) بوده است. بنابراین ما باید دغدغه حفظ انقلاب را داشته باشیم و با امام تجدید میثاق کنیم تا مسیر ولی فقیه در مسیر روشنی در جامعه قرار گیرد.

فرمانده سپاه تهران با اشاره به اینکه ما همانند دوران دفاع مقدس، برای دفاع از انقلاب نیز حافظانی محکم هستیم، گفت: انقلاب ما مانند گذشته نیاز به ایثارگری دارد. نباید فکر کنیم که حرکت انقلاب اسلامی به پایان رسیده است. برگزاری اینگونه سالگردها باید ما را در مسیر انقلاب قرار دهد. در نتیجه زمانی که در 14خرداد پای سخنان رهبر معظم انقلاب می نشینیم باید به این معنی توجه کنیم که در برابر انقلاب اسلامی بیعت کرده و ادامه دهنده انقلاب هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین