Tuesday 23 April 2024| ۲۱: ۳۵ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
دشمنان پیش از این نیز عملیات های تروریستی طراحی کرده اند که تاکنون 58 مورد عملیات پیش از اجرا، شناسایی و خنثی شد و این نشان از اقتدار و توانمندی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دارد.
بروجردی: تروریست های  کوردل، دشمنان ملت ایران هستند که اتحاد را هدف گرفتند/امنیت در کشور مشهود است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ملت ایران و طراحان پشت پرده تحرکات تروریستی نمی توانند به امنیت پایدار ایران که ثمره خون شهدا است خدشه ای وارد کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسان آستان؛ علاالدین بروجردی روز پنجشنبه در بازدید از حرم امام(س) و بررسی حوادث تروریستی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این اقدامات ارزش عملیاتی نداشته و صرفا یک ترور کور است افزود: البته امنیت و جان حتی یک نفر از شهروندان برای مسئولان ارزش دارد.

وی گفت: دشمنان پیش از این نیز عملیات های تروریستی طراحی کرده اند که تاکنون 58 مورد عملیات پیش از اجرا، شناسایی و خنثی شد و این نشان از اقتدار و توانمندی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دارد.

بروجردی گفت: لطف خدا همواره شامل حال ملت ایران است و دشمنان باید بدانند که از تیررس خداوند در حفاظت از ملت ایران دور نیستند.

وی گفت: عملکرد خوب و سریع نیروی انتظامی باعث شد تا تروریست ها که قصد ورود به داخل حرم امام(ره) را داشتند ناکام مانده و در نهایت به هلاکت برسند.

بروجردی گفت: دو نفر از تروریست ها دیروز به درک واصل شدند و یک زن نیز در این ارتباط دستگیر شده و اکنون در اختیار نیروهای امنیتی است.

وی در ادامه بیان کرد:خوشبختانه امنیت در کشور مشهود است و همه نیروهای امنیتی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،نیروهای اطلاعات سپاه و نیروهای وزارت اطلاعات امنیت را برقرار کردند.حملات تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل اوج پستی و نادانی یک تشکیلات است البته نمی توان انتظار دیگری از تروریست ها داشت زیرا در یک وضعیت عادی هدفش کشتار مردم بی گناه بوده و با شهید شدن چند تن از مردم عادی،کارکنان مجلس و... نشان می دهد که این کوردلان دشمنان ملت ایران هستند که اتحاد ملت را هدف گرفتند.

بروجردی افزود:تعبیر دیروز مقام معظم رهبری که فرمودند"ترقه بازی بیش نبوده"، معنایش عظمت ملت و انقلاب است که این قبیل حوادث هیچ گونه تاثیری در عزم پولادین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است،علاالدین بروجردی رئیس و محمد جواد جمالی دبیراول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح روز پنجشنبه از حرم امام راحل(ره) بازدید میدانی کرده و توضیحاتی پیرامون نحوه عملیات ناجا از مسئولان این نهاد دریافت کردند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین