Thursday 28 March 2024| ۱۷: ۴۸ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
امکانات رفاهی و خدماتی حرم مطهر مناسب است و با اینکه در ژاپن زیارتگاه های بی شماری وجود دارد ولی هیچ کدام این حال و هوا و حس خاص را ندارند من به محض ورود به بارگاه امام راحل حس عجیبی را احساس کردم.
خبرنگار ژاپنی:امام خمینی(س) جایگاه ویژه ای در قلب ایرانیان دارد

خبرنگار ژاپنی که برای تهیه گزارش به حرم مطهر امام راحل آمده بود گفت: سالها بود که می خواستم درباره سوژه تعطیلات تابستانی در ایران گزارشی تهیه کنم از این رو حرم مطهر امام خمینی(س) را انتخاب کردم بیشتر به این دلیل که مردم ایران ارادت خاصی به ایشان دارند و در فصول مختلف به این مکان برای زیارت می آیند.

این خبرنگار در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:امکانات رفاهی و خدماتی حرم مطهر مناسب است و با اینکه در ژاپن زیارتگاه های بی شماری وجود دارد ولی هیچ کدام این حال و هوا و حس خاص را ندارند من به محض ورود به بارگاه امام راحل حس عجیبی را احساس کردم.

وی تصریح کرد:قطعا گزارشی که از این محل مقدس تهیه می کنم برای مردم ژاپن خواندنی و جذاب خواهد بود.تمایل دارم یک شب در حرم مطهر امام خمینی(س) بمانم و مانند مردم ایران و به سبک آنها زندگی کنم.تجربه خوابیدن در این محل مقدس برایم جالب و باارزش است.

این خبرنگار بیان کرد:درباره شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کتاب های زیادی مطالعه کرده ام  و با هر ایرانی که حرف می زنم مشخص می شود که امام خمینی(س) جایگاه ویژه ای در قلب ایرانیان دارد و تاثیر شگرفی بر ملت ایران داشته است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین