Tuesday 19 March 2024| ۰۹: ۴۷ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل؛
شرکت کنندگان در قالب یک تور فرهنگی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با اهدای تاج گل و قرائت زیارت نامه یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشتند.
مسئول هیئت موتورسواری استان تهران:ملت ایران مدیون فداکاری های  امام راحل و شهدا هستند

هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بسیج و سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور در حرم مطهر با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان شرکت کنندگان در قالب یک تور فرهنگی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با اهدای تاج گل و قرائت زیارت نامه یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشتند.

علیرضا صوفی مسئول هیئت موتورسواری بسیج و سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:هدف از برگزاری این تور فرهنگی گرامیداشت هفته کرامت و مدافعان حرم است که با همکاری سپاه قدس گیلان صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت:حمایت از مذهب تشیع هدف دیگری است که در این مدل برنامه ها نیز دنبال می شود.همچنین برگزاری این تورهای مذهبی و فرهنگی علاوه بر اینکه سطوح ورزشی را ارتقا می بخشد در بالابردن امور فرهنگی نیز موثر خواهد بود.

صوفی در توصیف شخصیت امام راحل تصریح کرد:شخصیت امام خمینی(س) قابل توصیف نیست و هر چه در این نظام و انقلاب اسلامی وجود دارد به برکت حضرت امام خمینی(س) است.ملت ایران مدیون فداکاری های  امام و شهدا هستند.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین