Saturday 20 April 2024| ۱۷: ۴۵ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش بعد از حضور در حرم مطهر امام راحل و تحدید میثاق با آرمانهای ایشان گفت: برای زیارت امام بزرگوار آمدیم که حق بزرگی برگردن مردم و انقلاب دارند که البته یک وظیفه است.
سرلشگر موسوی:آمدیم تا آرمان های والای حضرت امام را برای خود یادآوری کنیم

فرمانده کل ارتش بعد از تجدید میثاق با آرمانهای امام(س) گفت: تمام تلاش ارتش جامعه عمل پوشاندن به آرمانهای والای امام(س) و شهداست. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش بعد از حضور در حرم مطهر امام راحل و تحدید میثاق با آرمانهای ایشان گفت: برای زیارت امام بزرگوار آمدیم که حق بزرگی برگردن مردم و انقلاب دارند که البته یک وظیفه است.

وی ادامه داد: آمدیم تا آرمان های والای حضرت امام را برای خود یادآوری کنیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تمام تلاش ارتش جامعه عمل پوشاندن به آرمانهای والای امام  و شهداست، حضور در این مکان مقدس به ما یادآوری می کند که ما کشور و ارتشی وابسته داشتیم و به برکت امام عزیز به استقلال رسیدیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما باید به خودمان یادآوری کنیم که در گذشته در کجای تاریخ بودیم و بدانیم پیش از انقلاب کشوری وابسته و دارای یک ارتش وابسته بودیم که هیچ نقطه افتخاری نداشتیم. اما با همت و رهبری حضرت امام راحل امروز کشور، ارتش و مردم ما یک کشور مستقل و عزتمند و با آبرو در جهان هستیم و انشاالله تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری همین راه نورانی را ادامه خواهیم داد و در پیشگاه خداوند سفید روی محشور خواهیم شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین