Friday 19 April 2024| ۲۰: ۳۶ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
وی خطاب به کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، افزود: خدمت در کار فرهنگی و عقیدتی برای همه ما افتخار است.
امیدوارم بتوانیم راه  با همان صلابتی که امام خمینی(س) می خواستند ادامه دهیم

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، صبح دوشنبه در مراسم تجدید میثاق مسئولان، روحانیون و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در با آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، طی سخنانی گفت: امروز هم زمان با سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان فرزدان فرهنگی امام(س) برای تجدید بیعت با آن حضرت در این مکان گرد هم آمدیم.


وی خطاب به کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، افزود: خدمت در کار فرهنگی و عقیدتی برای همه ما افتخار است.

 رییس  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: هنر عقیدتی سیاسی، آوردن دل ها به سوی خدا است، این شرح وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی در حدود ۳۸ سال گذشته است و به نظر می رسد، مقام معظم رهبری از ما راضی باشند، چرا که نقش سازمان عقیدتی سیاسی را ارزشمند دانستند.

محمدحسنی با بیان این که ماموریت اصلی سازمان عقیدتی سیسی ارتش آوردن دل ها به سوی خدا است، اضافه کرد: اگر دل ما به سوی خدا نباشد، نمی توانیم دل ها را به سوی خدا بیاوریم، باید دل های ما در نقطه ۱۰۰ به سوی خدا باشد، که البته این کار راحت نیست و در این زمینه باید از خدا کمک بگیریم، تا دلهایمان خدایی شود و بتوانیم به رسالت خود به خوبی عمل کنیم.


وی گفت: اطمینان دارم، که دل های شما به سمت خدا بوده است، که توانستید، رضایت مقام معظم رهبری را کسب کنید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به ماموریت چند وجهی این سازمان، گفت: ما بایستی هم در حوزه اعتقادی به مسئولیت خود عمل کنیم و هم در مسئولیت سیاسی عامل به وظیفه باشیم.

وی به اظهارات توهین آمیز اخیر ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، حامی سپاه است، چرا که ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران، هر دو دارای یک هدف، ماموریت و یک فرمانده هستند و آن نیز حفظ استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی و دفاع از ارزش های کلی و دینی این ملت است.

محمدحسنی با بیان این که توهین به سپاه، در واقع توهین به ارتش است، گفت: ارتش توهین به سپاه را توهین به خود می داند و به شدت از توهین کنندگان عصبانی بوده و در صورت اجازه به وظیفه خود در حمایت از سپاه و مقابله با توهین کنندگان به سپاه عمل می کند، اشتباه گمان می کنند، که فکر می کنند توهین به سپاه، تنها توهین به این نهاد است، خیر، سپاه و ارتش یک روح در دو بدن هستند.

وی افزود: آن روز که صاعقه آسمان غیرت ارتش اجازه غرش پیدا کند، دشمنان سپاه بدانند که فرصت توهین کردن پیدا نخواهند کرد، ما هرگز به آن ها فرصت توهین نمی دهیم، ما پیرو امامی هستیم، که در برابر مستکبران می غرید، راه امام، امروز با هدایت های مقام معظم رهبری با همان قدرت و قوت ادامه پیدا کرده است، دشمنان ما بدانند سیلی سختی از توهین به سپاه خواهند خورد.

وی با بیان این که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، گام های بزرگی در عرصه اعتقاد و سیاست برداشته است، افزود: امروز از نگاه رهبر عزیز انقلاب، ارتش ما مزین به القابی نظیر ارتش حزب الله، شجره طیبه، ارتش متدین، انقلابی و مردمی شده است و این القاب افتخار ارتش است.


محمد حسنی با بیان این که امروز با تجدید میثاق با امام(س) این اطمینان را می دهیم، که فرزندان فرهنگی امام(س) با همه ظرفیت های خود در راه تداوم بخشیدن به آرمان های حضرت امام(س) گام برخواهند داشت، گفت: امیدوارم شرمنده امام(س) و شهدا نشویم و بتوانیم این راه را با همان صلابتی که امام(س) عزیز می خواستند ادامه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین