Friday 29 March 2024| ۰۹: ۴۷ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص):
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص)در مراسم تجدید میثاق مسئولین بسیج دانش آموزی ودانش آموزان با آرمان های امام(س)گفت:اقدامات کاملاموثربه اقدامات صوری و بی حاصل تبدیل نشود.
امام راحل می داند که فرزندان انقلابی دانش آموز آرامش شان را بسط و گسترش خواهند داد
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص)در مراسم تجدید میثاق مسئولین بسیج دانش آموزی ودانش آموزان با آرمان های امام(س)گفت:اقدامات کاملاموثربه اقدامات صوری و بی حاصل تبدیل نشود.

به گزارش خبرنگار آستان حجت الاسلام محمد نعیمی در مراسم تجدید میثاق مسئولین بسیج دانش آموزی و دانش آموزان با آرمان های امام خمینی(ره) که در حرم مطهر امام(ره) برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: حضور امروز دانش آموزان کشور در این مکان به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام صورت گرفته است و لازم است این آرمان ها که می خواهیم با آن تجدید پیمان کنیم را بشناسیم.

نعیمی با بیان اینکه اکنون ۴ دهه از انقلاب اسلامی گذشته است و ما شاهد نسل چهارم انقلاب هستیم افزود: نکند خدایی نکرده اقدامات کاملا موثر به اقدامات صوری و بی حاصل تبدیل شود.

وی گفت: امروز که در این مکان جمع شده ایم توفیقی است که نصیب ما شد تا در مقابل امامان با خداوند پیمان ببندیم تا امامی که حاضر و ناظر به رفتار ما است نگران نباشد، همانطور که امام(ره) موقع رفتن فرمود؛ «با قلبی آرام از این دنیا می روم»، امام می داند که فرزندان این ملت و فرزندان انقلابی دانش آموز آرامششان را تا زمان ظهور حضرت ولی عصر بسط و گسترش خواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) در ادامه با اشاره به اینکه آرمان هایی که ما اگر به آن پایبند باشیم آرامش خاطر امام را به ارمغان می آورد افزود: نمونه هایی از این آرمان های کلیدی این است که این نظام الهی باید دارای ویژگی هایی باشد و اگر این ویژگی ها فاصله بگیرد یک کالبد بی روح بیشتر نخواهد بود و دیگر جا ندارد که آن را تحمل کنیم.

وی اظهار داشت: نظام الهی که امام بنیان آن را بنا نهاده است نظامی بر مبنای مکتب اسلام است و این است که جان فشانی و مقاومت در این طریق را ارزش می دهد و پس از ۴ دهه نظام همان نظام مانده است و طبق فرموده رهبر معظم، اگر جوانان امروزش بهتر از جوانان آن دوره نباشند پا به پای آن جوانان در راستای مقاومت ایستاده اند.

نعیمی بیان داشت: نظام اسلامی شاکله و محور اصلی اش ولی معظم فقیه است و امروز هر صدا و نگاه و حرکتی که این ستون اصلی نظام را نشانه رفته است صدای و ندای دشمن است و نیروهای انقلاب اسلامی باید بدانند که صف بندی  خود را باید جدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) آرمان دیگر امام(س) را عدم سازگاری و انطباق با دشمن دانست و افزود: طبق فرمایش امام (س)، «رابطه ما با استکبار رابطه گرگ و میش است» که این تعبیر عامیانه امام پیام های زیادی داشت که تا وقتی استکبار استکبار ورزی کند با آن جبهه سازش مفهومی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سیاست بیان داشت: نکته ای را که در این باره رهبر عزیزمان فرموده اند؛ «نرمش قهرمانانه» بوده است و این به این معنا نیست که دشمن را به رسمیت بشناسیم، یعنی فرصتی را ایجاد کنیم و از فرصت ایجاد شده صف بندی با استکبار را بر هم بزنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین