Saturday 20 April 2024| ۰۰: ۲۳ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان بهزیستی کشور با آرمان های امام راحل/رییس سازمان بهزیستی کشور : امام خمینی(س) با رهبری خردمندانه خود عزت برای آزادی خواهان جهان به ارمغان آورد

رییس سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیران و کارکنان این سازمان عصر امروز - دوشنبه - با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور به همراه معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان بهزیستی کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: امام خمینی(س) با رهبری خردمندانه خود عزت، سربلندی، و افتخار را برای همه مردم مسلمان ایران و آزادی خواهان جهان به ارمغان آورد.

انوشیروان محسنی بند پی با بیان اینکه یکی از شعارهای امام راحل برقرار عدالت در جامعه بود اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان بهزیستی کشور توانمند کردن افرادی است که بنا به دلایلی مانند معلولیت از فرصت برابر با سایر افراد جامعه برخوردار نیست و در این جهت این سازمان برای ارتقا جایگاه، وضعیت جسمانی، روحی و فیزیکی این افراد در جامعه تلاش می کند.

وی ایجاد سازمان بهزیستی را یکی از برکات اندیشه های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شهید فیاض بخش بر اساس الهامی که از اندیشه های امام راحل گربته بود توانست سازمان تامین اجتماعی را بنیان کند.

بند پی یکی از اهداف بلند سازمان بهزیستی را ارتقاء رفاه و معیشت جامعه هدفش دانست و اظهار داشت: برنامه اصلی سازمان بهزیستی توانمند سازی افراد زیر پوشش است که در این زمینه طی سنوات گذشته ایجاد اشتغال و آموزش افراد جامعه هدف در دستور کار گرفته است.
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور گام ها بلند در جهت توانمند سازی افراد تحت پوشش خود کرده است ولی هنوز این سازمان با جامعه آرمانی مورد نظر امام و رهبری فاصله زیادی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین