Saturday 20 April 2024| ۰۱: ۵۲ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
به مناسبت دهه فجر؛
حجت الاسلام علی یزدی مدیر مدرسه علمیه محمد رسول الله(ص) گفت:به مناسبت پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی طلاب جوان به حرم مطهر مشرف شدند تا بار دیگر با آرمان ها ،اندیشه ها و راه امام خمینی(س) تجدید میثاق کنند.
تجدید میثاق طلاب مدارس علمیه استان البرز با آرمان های امام خمینی(س)

نود طلبه جوان از مدارس علمیه استان البرز به مناسبت دهه فجر وپیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، حجت الاسلام علی یزدی مدیر مدرسه علمیه محمد رسول الله(ص) گفت:به مناسبت پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی طلاب جوان به حرم مطهر مشرف شدند تا بار دیگر با آرمان ها ،اندیشه ها و راه امام خمینی(س) تجدید میثاق کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم ترین رهنمودهای امام راحل که برای عموم داشتند به خصوص برای طلبه ها که طلیعه دار انقلاب شمرده می شوند این بود که امام بزرگوار می فرمودند:" چه من باشم چه نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد". از این رو وظیفه خود می دانیم که بصیرت امام خمینی(س) را سرلوحه قرار داده و تلاش می کنیم این رهنمود امام راحل محقق شود.

مدیر مدرسه علمیه محمد رسول الله (ص) در پایان خاطر نشان کرد: امام خمینی(س) امام مهربانی ها بود و از سن کم این خصلت و ویژگی ایشان به ما گوشزد می شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین