Friday 29 March 2024| ۰۱: ۲۵ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
من به عنوان یک ورزشکار شحاعت امام خمینی(س) را الگوی راهم قرار می دهم زیرا ایشان توانستند با شجاعت یک کار نشدنی را انجام داده و به سرانجام برسانند.
الهه احمدی،قهرمان رشته تیراندازی: امروز ثمره انقلاب به جایی رسید که در عرصه های بین المللی بدرخشیم

قهرمان رشته ورزشی تیراندازی بانوان با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت: امام راحل ورزشکاران را دوست داشتند از این رو ایشان را می توان یک الگوی بزرگ در مسیر ورزشی قرار داد.

الهه احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود: من به عنوان یک ورزشکار شحاعت امام خمینی(س) را الگوی راهم قرار می دهم زیرا ایشان توانستند با شجاعت یک کار نشدنی را انجام داده و به سرانجام برسانند.

وی در ادامه بیان داشت: قطعا پیروی از راه و سیره امام راحل فرصت های مناسبی را پیش روی ورزشکاران برای رسیدن به قهرمانی قرار می دهد زیرا امام بزرگوار در عین بزرگی و بزرگ منشی خود را بزرگ نمی دانستند در حالیکه روح بلند ایشان سرشار از بزرگی بود این خصلت ایشان سبب می شود ما نیز به عنوان ورزشکار در عین حفظ شان و عظمت مان در کنار هموطنان کوچک باشیم و خلق و خوی ورزشکاری داشته باشیم و غرور وجودمان را در بر نگیرد.

احمدی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در دوران امام راحل خردسال بودم اما بزرگی را در وجودشان احساس می کردم  و خوشحالم که امروز ثمره انقلاب به جایی رسید که در عرصه های بین المللی بدرخشیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین