Friday 29 March 2024| ۰۳: ۳۴ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
وقتی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت پدرم نصیحت کرد که باید در راه کشور و اسلام قدم برداریم و برای انقلاب فعالیت کنیم بعد از تشکیل جهاد سازندگی در آنجا مشغول خدمتگزاری به هموطنان شدم.
مدیر عامل بنیاد علوی: امام راحل عصاره خصلت راستی، درستی و صداقت بود
مدیر عامل بنیاد علوی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام بزرگوار گفت: همچنان خود را سرباز کوچک آن امام بزرگواری می دانم که به ما عزت و آبرو بخشید.

موسی برزگری در گفتگو با خبرنگار آستان در ادامه بیان داشت: فارغ التحصیل دانشگاه شریف هستم اما در زمان پهلوی پدرم اجازه کار در آن رژیم را نداد و در دوران دانشگاه در مغازه پدرم کار می کردم تا اینکه انقلاب اسلامی به ثمر نشست و به عنوان جهادگر راهی آباد ساختن کشور به مناطق مختلف شدیم.

وی تصریح کرد: وقتی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت پدرم نصیحت کرد که باید در راه کشور و اسلام قدم برداریم و برای انقلاب فعالیت کنیم بعد از تشکیل جهاد سازندگی در آنجا مشغول خدمتگزاری به هموطنان شدم.

برزگری افزود: هنوز هم در جهاد کشاورزی به عشق امام راحل که به ما عزت داد و نجات مان داد خدمت می کنم زیرا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عصاره تمام خصلت های راستی، درستی و صداقت بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین