Friday 19 April 2024| ۲۲: ۲۳ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
در بازدید از نوروزگاه عطر یاس حرم مطهر؛
احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران از غرفه های مختلف نمایشگاه نوروزی عطر یاس در حرم مطهر امام خمینی(س) بازدید کرد.
احمد مسجد جامعی :باید تلاش شود چهره نوروز بیشتر و شادتر تجلی پیدا کند

احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران از غرفه های مختلف نمایشگاه نوروزی عطر یاس در حرم مطهر امام خمینی(س) بازدید کرد.

عضو شوراس اسلامی شهر تهران در بازدید از نوروزگاه عطر یاس به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت: غرفه تصاویر لبخندهای حضرت امام خمینی(س) که مربوط به موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل می شود جذابیت های فرهنگی بی شماری داشت و کاری نو و شایسته  به شمار می رود.

مسجد جامعی افزود: تابلوهایی که لبخندهای امام راحل را به تصویر کشیده است برای افرادی مانند بنده که کاملا با امام راحل و شخصیت ایشان آشنا بودم بسیار حالب به نظر می رسد و نسل جوان به راحتی با شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از روی همین تصاویر زیبا می توانند ارتباط برقرار کنند تا ادامه دهنده آرمان های والای ایشان باشند.

وی تصریح کرد: از زمانی که امام راحل به موضوع و مقوله عید نوروز بیشتر اهمیت دادند و این عید باستانی را بع رسمیت شناختند و اعلام کردند نوروز یادگاری ارزشمند در جمهوری اسلامی ایران باقی ماند و باید تلاش شود تا هر ساله چهره نوروز بیشتر و شادتر تجلی پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین