Tuesday 19 March 2024| ۱۲: ۴۶ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س)؛
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای چهارگانه و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز ارتش با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.
فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند
 جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای چهارگانه و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز ارتش با آرمان‌های امام راحل  تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی آستان، صبح سه شنبه و در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش، مراسم نثار گل به حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدا ، با شرکت فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای چهارگانه و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرقد مطهر امام راحل برگزار شد.

 کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان طی مراسمی که در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با قرائت فاتحه و نثار تاج گل یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی داشته و با آرمانهای آن یار سفر کرده تجدید پیمان بستند .

گفتنی است که در این مراسم امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی می پردازد.

شایان ذکر است، ارتش جمهوری اسلامی ایران هر سال در روز ۲۹ فروردین آخرین دستاوردهای نظامی خود را برای حفظ قدرت بازدارندگی و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی در رژه باشکوهی به نمایش می گذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین