Tuesday 19 March 2024| ۰۵: ۲۶ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
امیر سرتیپ علی جهانشاهی عنوان کرد: امروز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در زمینه های ساخت هواپیما، بالگرد، زیردریایی، ادوات زرهی، سلاح های اجتماعی و انفرادی، رادار، پدافند و انواع مهمات نظامی به خود کفایی رسیده است.
امیر سرتیپ علی جهانشاهی: ارتش با تکیه بر نیروهای مومن توانست در عرصه های نظامی به خودکفایی برسد
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر با اشاره به رشادت ها و فداکاری های ارتش پس از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: ارتش قهرمان ایران اسلامی پس از پایان دفاع مقدس با تکیه بر نیروهای مومن، متعهد، مبتکر و ارتباط خوب با دانشگاه و صنعت توانست در تمام عرصه ها نظامی به خود کفایی برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی عنوان کرد: امروز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در زمینه های ساخت هواپیما، بالگرد، زیردریایی، ادوات زرهی، سلاح های اجتماعی و انفرادی، رادار، پدافند و انواع مهمات نظامی به خود کفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از هر زمان دیگری در زمینه های تسلیحاتی توانمند تر است، افزود: ١٧ طرح تحول جدید در ساختار یگان های نیروی زمینی ارتش متناسب با تهدیدها منطقه و در جهت منویات رهبر معظم انقلاب ایجاد شده است که از هر گونه تهدید و تجاوز کشور را مصون می کند.

جهانشاهی ادامه داد: یگان های زرهی، تکاوری، مکانیزه، اطلاعات و فرماندهی اطلاعات به سمت تیپ های واکنش سریع تغییر کرده اند و همچنین در جهت ارتقای تحرک نیروها، خودروهای زرهی، سنگین و بالگردها به روزرسانی شده اند.

وی با بیان اینکه در سال های پس از جنگ، ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی کشور از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده است، یادآور شد: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن انجام کار سازمانی و ذاتی خود در همه بحران ها در کنار ملت ایران بوده است به طوری که در زلزله غرب کشور پس از یک ساعت از وقوع زلزله یگان های ارتش برای خدمات رسانی در منطقه حاضر شدند.

امام خمینی(ره) درسال 1358 با صدور پیامی، 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین