Friday 19 April 2024| ۱۴: ۳۶ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵
نشست غلامرضا آبکار با میلاد زارعی با هدف ارائه راهکارهایی جهت بهبود و ارتقای کیفیت خبر و رسانه بهارستان در محل دفتر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
نشست غلامرضا آبکار با میلاد زارعی با هدف ارائه راهکارهایی جهت بهبود و ارتقای کیفیت خبر و رسانه بهارستان  در محل دفتر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  این شهرستان برگزار شد. 

به گزارش آستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان :در ابتدای این نشست که با حضور غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  میلاد زارعی به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان تهران ، عزت اله عسگری مسئول فرهنگی ، مطبوعاتی و اطلاع رسانی ، فاطمه قاسمی مسئول روابط عمومی  این اداره اصغری نماینده خانه مطبوعات شهرستان و برخی از خبرنگاران برگزار شد .

 در ابتدای این نشست میلاد زارعی به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان تهران موضوعاتی چون : ایجاد محل دائمی خانه مطبوعات در بهارستان ، آموزش و اعلام لیست خبرنگاران را بیان نمود و گفت : ما امیدواریم که هر چه زودتر مسئولین شهرستان با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان فضای مناسبی را به صورت دائمی در اختیار خانه مطبوعات شهرستان بگذارند تا بتوانیم برنامه های پیش بینی شده را در حوزه آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی سواد رسانه ای  با هدف افزایش سواد رسانه ای شهروندان بویژه حاشیه نشینان این شهرستان برگزار نماییم . 

وی در ادامه سخنان خود  خواستار اعلام  فهرست خبرنگاران دارای پروانه فعالیت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان شد .

  سپس غلامرضا آبکار  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان ضمن قدردانی از حضور میلاد زارعی در ادامه سخنان ایشان گفت: برگزاری دوره های آموزش رسانه ای در شهرستانی که سرانه مطالعه در آن بسیار پایین است ، کار دشواری است اما ناممکن نیست به گونه ای که می شود با ورود به مدارس و آموزش دانش آموزان ، ناخودآگاه والدین آنها نیز به صورت غیر مستقیم آموزش خواهند  دید و اطلاعات مهم و ارزشمندی را  در حوزه رسانه از این طریق کسب خواهند نمود .

شایان ذکر است در این نشست پیرامون موضوعات  نحوه توزیع آگهی های دولتی برحسب صلاحدید سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان ، آموزش خبرنگاران ، روابط عمومی ادارات و کشف استعدادهای جدید در حوزه خبر نیز بحث و تبادل نظر گردید .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین