Friday 29 March 2024| ۱۲: ۰۵ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
به مناسبت گرامیداشت روز هلال احمر؛
ت الاسلام عبدالحسین معزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در تمامی عرصه های علمی، فقهی و شخصیتی سرآمد بود افزود: عارف بودن در همه حال مهمترین ویژگی شخصیتی امام راحل بود که باعث می شد ایشان همیشه و در هر شرایطی اطمینان قلبی خاصی داشته باشند.
ماینده ولی فقیه در هلال احمر : امام خمینی(س) در تمامی عرصه های علمی، فقهی و شخصیتی سرآمد بود

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در  آیین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر گفت: امروز جمعی از کارکنان هلال احمر به نمایندگی از تمامی زحمت کشان این سازمان در حرم مطهر امام خمینی(ره) حاضر شده اند تا بار دیگر با آرمان های بلند ایشان که جوهره اصلی آن اصل ولایت فقیه است، تجدید پیمان و بیعت کنند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در تمامی عرصه های علمی، فقهی و شخصیتی سرآمد بود افزود: عارف بودن در همه حال مهمترین ویژگی شخصیتی امام راحل بود که باعث می شد ایشان همیشه و در هر شرایطی اطمینان قلبی خاصی داشته باشند.

وی ادامه داد: امام راحل تمامی امور را برای خدمت به خلق خداوند و با توکل و ایمان قوی به پروردگار به ثمر می رساند و امروز مهمترین ویژگی سازمان هلال احمر در میان سایر ادارات در راه خدا و برای خدمت به خلق خدا عمل کردن است.

معزی با اشاره به اینکه امروز هلال احمر در 190 کشور جهان به مردم خدمات رسانی می کند اظهار کرد: امدادگری در کشور ما ریشه در فرهنگ اسلامی و برگرفته از قرآن و اهل بیت ما است که این موضوع جمعیت هلال احمر ایران را با سایر کشورها متمایز می کند.

18 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است، این سازمان بین المللی با هدف تخفیف آلام انسانی و حفظ و پیشرفت بهداشت عمومی تشکیل شد، بر اساس موافقتنامه ژنو در سال 1864 میلادی و به خصوص به علت تلاش شخصی به نام ژن هنری دونان (Jean Henry Dunant) سوئیسی، 'صلیب سرخ' نام گرفت.هفته هلال احمر در ایران از 18اردیبهشت ماه آغاز می شود. 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین