کد خبر: ۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
با رد شایعه احتمال همنشینی چهره های اصولگرایی با اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی
محسن رهامی در گفت و گو با شبکه مجازی آستان ، با رد شایعه احتمال همنشینی چهره های اصولگرایی با اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شرایط را برای جریان متبوع خود ایده آل می داند و به همین دلیل، دلیلی نمی بیند تا به فکر ائتلاف با رقیب باشند.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان در گفت و گویی با شبکه مجازی آستان اظهار داشت: این روزها شنیده می شود که برخی از احتمال قرار گرفتن تنی چند از چهره های منتسب به اصولگرایی در فهرست انتخاباتی اصلاحات خبر می دهند که به عنوان رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان این مساله را تکذیب می کنم.

نماینده ادوار مجلس همچنین ادامه داد: مساله بهتر است گفته شود، دغدغه اصلی این روزهای جریان اصلاحات نوع رفتار شورای نگهبان قانون اساسی در تایین صلاحیت کاندیداها است. امید زیادی داریم تا این نهاد مهم نظارتی با در نظر گرفتن موقعیت ویژه ای که کشور با آن روبرو است، فضا را به گونه ای مدیریت کند تا انتخاباتی رقابتی را شاهد باشیم، چرا که در اینصورت مردم رغبت دو چندانی برای حضور در پای صندوقهای رای پیدا می کنند و نتیجه اش، این می شود که مجلسی مقتدر و پویا تشکیل شود.

محسن رهامی در پایان سخنانش تاکید کرد که طیف اصلاح طلب به قدری نیروی متخصص و متعهد دارد که احتیاجی به ائتلاف با نیروهی دیگر سلیقه های سیاسی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین