Tuesday 21 May 2024| ۱۸: ۰۱ - سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

وزیر آموزش و پرورش : در جای جای دنیا مستعضفان انقلاب اسلامی را پناه خودشان می دانند

 در آستانه روز معلم، وزیر، مدیران و برخی معلمان وزارت آموزش و پرورش روز سه شنبه با حضور در حرم مطهر امام (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش آستان، وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از معاونان و معلمان این وزراتخانه با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند و با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب عهدی دوباره بستند.

وزیر آموزش و پرورش در این آیین گفت: ما انقلابی را در تاریخ معاصر شاهد بودیم که روند جریان های سیاسی جهان را تحت تاثیر جدید خودش قرار داد.


رضا مراد صحرایی افزود: کسانی که در اوایل وقوع این انقلاب شکوهمند فرهنگی اسلامی تلاش کردند که نگذارند به ثمر برسد، پیش بینی می کردند که اگر پیام انقلاب اسلامی به گوش آزادی خواهان برسد چگونه طومار مستکربان رد درهم خواهد پیچید.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم در سرتاسر جهان دانشجویان در جاهایی که هیچ سابقه ای ندارد و یا کم سابقه است همان حرف هایی را می زنند که پیش از انقلاب اسلامی از بیان امام راحل شیند می شد.  

این مسئول بابیان اینکه یکی از مفاهیم انقلاب مبارزه باظلم بوده است، اظهار داشت: در جای جای دنیا مستعضفان انقلاب اسلامی را پناه خودشان می دانند و خوشان را تنها تصور نمی کنند این کار بزرگی است که این حکیم (امام راحل ) در دوره معاصر انجام داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ایران قوی در گروی مدرسه قوی و مدرسه قوی در گروی معلم قوی است که همه اینها نشان می دهد آموزش و پرو ش کانون خلق آینده ما است.

صحرایی تاکید کرد: ما با امام راحل عهد می بندیم که پیام انقلاب را درک و به دیگران منتقل و همچنین از انقلاب اسلامی و آرمان شهدایی که در راه این انقلاب جان خودشان را فدا کردند محافظت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین