Tuesday 19 March 2024| ۱۳: ۱۵ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان بیمه سلامت :
امام خمینی(س) دست نیافتنی و تکرار ناپذیر است.ما نیز وظیفه داریم به جوانان عصر خود امام راحل را معرفی کنیم تا آنها بتوانند به درستی اهداف امام و شهدا را پیش برده و از آرمان های شان حمایت کنند.امام خمینی(س) برای جوانان راه زندگی را ترسیم کرد.
امام خمینی(س)  راه زندگی را برای جوانان ترسیم کرد/ امام راحل دست نیافتنی و تکرار ناپذیر است

مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان بیمه سلامت در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:فرمان ملکوتی امام خمینی(س) درباره اصلاح ساختار گزینشی کشور در سال 61 اقدام و عملی موثر در راستای گزینشگری به شمار می رود.

رضا بسحاق در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:به منظور تجدید عهد و میثاقی دوباره با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بارگاه مقدس حضرت امام خمینی(س) حضور یافتیم تا از امام خود استمداد بطلبیم و بتوانیم با تمام قدرت به فرمایشات ایشان عمل کنیم.

وی تصریح کرد:مباحث جامعه امروز به خصوص مقولاتی چون جنگ نرم و نفوذ دشمن باعث می شود تا با درایت عمیق تری بر اساس ضوابط در بحث گزینشگری عمل کنیم تا بتوانیم از مفسده هایی که ممکن است در ادارات راه پیدا کند جلوگیری کنیم.

بسحاق اظهار داشت:با توجه به اینکه امام راحل روی این مباحث یعنی نفوذ و ... همیشه تاکید داشت از این رو وظیفه خود می دانیم تا نسبت به این امر هوشیارانه عمل کنیم و گزینشگران این مسائل را نیز به درستی رصد می کنند تا بتوانیم اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را هر چه بهتر و دقیق تر عملی کنیم.

وی در ادامه با بیان توصیف شخصیت امام راحل افزود:امام خمینی(س) دست نیافتنی و تکرار ناپذیر است.ما نیز وظیفه داریم به جوانان عصر خود امام راحل را معرفی کنیم تا آنها بتوانند به درستی اهداف امام و شهدا را پیش برده  و از آرمان های شان حمایت کنند.امام خمینی(س) برای جوانان راه زندگی را ترسیم کرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین