Thursday 16 May 2024| ۱۰: ۲۳ - پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:حمایت از مستضعفان مهم‌ترین سفارش امام راحل بود

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مهم‌ترین سفارش حضرت امام خمینی(ره) به بشریت، حمایت محرومان و مستضعفان و حفظ کرامت انسان‌ها در تمام طبقات اجتماعی بود.

به گزارش خبرنگار آستان، سردار جلیل بابازاده قانع  با اشاره به این مطلب که عشق به امام خمینی (ره) عشق به همه خوبی‌ها است عنوان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب مستضعفان و محرومین بود و امام راحل به‌عنوان مظهر خوبی‌ها در حمایت از این قشر مظلوم بر علیه طاغوت زمان قیام کرد که این امر را می‌توان دلیل جاودانگی امام در تاریخ بیان کرد.

وی اخلاص، صداقت و تدین امام راحل را از دیگر دلایل جاودانگی ایشان دانست و تصریح کرد: امام راحل به عنوان الگویی حسنه مورد پیروی جوانان مخلص قرار گرفت و جوانان عزیزترین داشته‌ی خود یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان بیان کرد: مهم‌ترین سفارش امام خمینی به بشریت، رسیدگی به محرومین و مستضعفان و حفظ کرامت انسان‌ها در تمام طبقات اجتماعی بود که باید امروزه نیز این نکته مورد توجه مسئولین و مردم قرار گیرد.

سردار بابازاده امام را عامل به اسلام ناب محمدی و طرفدار آن دانست و گفت: امام راحل به شدت مخالف اسلام آمریکایی بودند چرا که در آن روحیه استکبار ستیزی وجود ندارد اما در اسلام ناب و مورد تاکید امام روحیه استکبار ستیزی و کمک به مستضعفان به وضوح به چشم می‌خورد و این دلیل اثرگذاری منویات و انقلاب اسلامی در جهان تحت رهبری امام راحل بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیما و اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ انقلاب و اندیشه‌های امام راحل تاکید کرد: صدا و سیما در ترویج اندیشه‌های ناب امام و سیره شهدا هر چقدر کار و تولید برنامه داشته باشد باز هم جا دارد به تفکر امام که نشأت گرفته از اسلام ناب بود پرداخته و آن را به عنوان الگویی برای جوانان و مسئولین ارائه دهد تا بسیاری از مشکلات جامعه رفع شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با تاکید بر ضرورت پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای گام دوم انقلاب و جوان گرایی و استفاده از نیروهای انقلابی در تمامی زمینه‌ها برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور، تصریح کرد: با توجه به این‌که رهبر معظم انقلاب دلسوز ملت و کشور هستند لذا ما برای خاکستر شدن در راه رهبر دلسوزمان لحظه شماری کرده و تا آخرین قطره خون به عنوان سرباز برای خدمت‌گذاری به مردم در رکاب ایشان خواهیم بود.

شاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است تشریح کرد: یک مجلس مکتبی، معتقد و متخصص در جهت کاهش آلام و درد مردم می‌تواند مؤثر بوده و با قانونگذاری صحیح و انقلابی باعث عزت کشور و بالعکس با عمل منفعلانه به عزت و ارزش کشور لطمه وارد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: