Friday 17 May 2024| ۰۷: ۳۶ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
قائم مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگی قرآنی کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آستان درباره شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل به عنوان یک شخصیت قرآنی که به نظر من شاخص ترین ویژگی ایشان قرآنی بودن شان است همیشه الهام بخشی داشتند هم برای ملت ایران و  هم برای سراسر جهان این ویژگی را دارا بودند که ما امروز هر نقطه از جهان را که می رویم اسم انقلاب اسلامی می درخشد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی در ادامه افزود: آن چه که امروز در جهان به نام اسلام ناب شناخته می شود و به عنوان اسلام اصیل، اسلامی است که امام راحل اصالت آن را در دنیا ترویج داد تا انسان ها بتوانند مقابل نظام سلطه ایستادگی کنند و منادی وحدت باشند.

وی تصریح کرد:  در حوزه امت اسلامی ، حوزه اهل کتاب و هم در حوزه تشکیل حزب مستضعفین علیه مستکبرین و نظام سلطه دین اسلام است که درست ترین اصول را نشان می دهد و امام خمینی (س) اسلام ناب را  پایه گذاری کرد. امام خالص ترین اسلام همان اسلام ناب محمدی را فریاد زد، آورد و مطرح کرد و جهان را به آن دعوت کرد حضور قرآنیان بر سر مزار حضرت امام راحل به نظر من ادای یک دین بزرگ و ایفای یک نقش جدید است .
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: